نایب رئیس کمیته داوران فدراسیون جهانی پرورش اندام گفت: برای حضور در مسابقات جام الماس به کشور مالت سفر خواهم کرد.

به گزارش ایلنا، « امید جبلی » ضمن بیان این مطلب افزود: جمعه هفته جاری برای حضور در جام الماس مالت به این کشور سفر خواهم کرد.

وی ادامه داد: بلافاصله و‌ پس از بازگشت به تهران، به دوبی می روم تا در رقابت های فجیره کلاسیک داوری کنم.

رئیس انجمن بدنسازی و پرورش اندام فدراسیون ورزش کارگری، در مورد برنامه های این انجمن نیز تصریح کرد: دو روز بعد از مسابقات فجیره و طی جلسه ای در تهران، برنامه های پرورش اندام کارگری را مشخص خواهیم کرد.

جبلی یادآور شد: قصد داریم همانند سال گذشته، یک اعزام به مسابقه برون مرزی داشته باشیم که این اعزام همانند سال قبل، به صورت رایگان و با حمایت اسپانسر انجام خواهد شد.

وی افزود: رقابت های انتخابی اعزامی به مسابقات برون مرزی، در یکی از ماه های مرداد یا شهریور برگزار خواهد شد که اطلاعات دقیق تر را اردیبهشت ماه اعلام خواهیم کرد.

رئیس کمیته داوران فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ایران با بیان این که روز یازدهم اردیبهشت ماه درباره حرفه ای های ایرانی و برنامه مسابقات آنها جلسه ای خواهیم داشت، درباره برنامه های آتی خود گفت : مسابقات آرنولد کلاسیک آفریقای جنوبی را در پیش دارم که البته تمایلی به حضور در این رویداد ندارم چرا که با فشردگی برنامه هایم روبرو هستم. البته نظر شخصی خودم حضور در مسابقات مسترالمپیای آماتوری اسپانیاست که در جریان سفر این هفته ام به کشور مالت، با «رافائل» صحبت می کنم تا در این باره تصمیم فدراسیون جهانی را نیز جویا شوم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.