به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران،علیرضا مهدوی شاهرودی در جلسه ستاد انتخابات استان تهران با اشاره به اقدامات کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات افزود: موضوع نظرسنجی ها در حال حاضر به عنوان مهمترین اقدامات در شبکه های اجتماعی و رسانه های مجازی دیده می شود.
وی به برگزاری همایش هایی از سوی کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان اشاره کرد و افزود: 28 فروردین ماه همایش رای اولی ها در استان تهران با همکاری آموزش و پرورش و با حضور وزیر آموزش و پرورش و استاندار تهران و فرمانداران برگزار می شود.
مهدوی، برگزاری همایش اصحاب فرهنگ و هنر استان تهران را از دیگر اقدامات کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات عنوان و اظهار کرد: این همایش در چهارم اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد و در یازدهم اردیبهشت ماه نیز همایش شور جوانی و انتخابات با حضور نخبگان و چهره های برتر استانی و ورزشکاران با حضور وزیر ورزش و جوانان، استاندار تهران و فرمانداران شهرستان های تابعه برگزار می شود.
رئیس کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان تهران در ادامه از رصد فعالیت نامزدهای احتمالی در حوزه تبلیغات خبر داد و گفت: گزارش تبلیغات پیش از موعد قانونی به ستاد ارایه خواهد شد.
برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سیدمجید بروجردی - انتشار دهنده: محسن فتاحی
تهرام/1109/7243**1625
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.