به گزارش ایرنا، این آیین روز دوشنبه با حضور امیر سرتیپ جمشید فولادی سرپرست سازمان تربیت بدنی ارتش و جمعی از فرماندهان، نظامیان ورزشکار و سربازان به مناسبت هجدهمین سالگرد شهادت شهید صیاد شیرازی و آغاز برنامه های گرامیداشت سالروز ارتش و حماسه آفرینی ها نیروی زمینی ارتش قهرمان در حرم مطهر امام راحل(ره) برگزار شد.
شرکت کنندگان در این آیین، ضمن نثار تاج گل، قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی با آرمان های والای امام راحل، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب تجدید میثاق کردند.
سرپرست سازمان تربیت بدنی ارتش در این برنامه گفت: سازمان تربیت بدنی ارتش جمهوری اسلامی ایران همه ساله به عنوان یک سازمان پیشرو برنامه های ورزشی سال را آغاز می کند و در سال جاری این سازمان برنامه های خود را در 24 بخش مختلف از جمله کوهپیمایی، دو و میدانی و گلبال ویژه جانبازان در اقصی نقاط کشور برگزار خواهد کرد.
سرتیپ جمشید فولادی با بیان اینکه برنامه های فرهنگی و ورزشی سازمان تربیت بدنی ارتش جمهوری اسلامی ایران همه ساله به مناسبت سالروز شهادت سپهبد صیاد شیرازی از 21 فرودین آغاز و در روز 29 فرودین روز ارتش جمهوری اسلامی پایان می پذیرد اظهار داشت: سربازان مسلمان ارتش جمهوری اسلامی برای دفاع از مرز و بوم، خاک و ناموس کشورشان به دو اصل تقویت ایمان و تقویت جسم نیاز دارند.
وی ادامه داد: سربازان و نظامیان ارتش قهرمان با تجدید پیمان با آرمان های امام خمینی(ره) و شهدای والا مقام به تقویت ایمان خود کمک شایانی می کنند و از طرفی نظامیان سپاه اسلام با شرکت در برنامه های متنوع ورزشی جسم خود را برای دفاع از کشور، آرمان های انقلاب و حفاظت از حریم ولایت در برابر بیگانگان و متجاوزان آماده می سازند.
فولادی در ادامه به شخصیت منحصر به فرد شهید صیاد شیرازی پرداخت و خاطر نشان کرد: شهید صیاد شیرازی علاوه بر اینکه در بعد اخلاقی، معنوی و مذهبی فردی مومن و نمونه بودند در مسائل نظامی نیز عنصری علمی، توانمند، منضبط و قوی بودند که الگوی خوبی برای نظامیان می تواند باشد.
3218 / 6139
خبرنگار: امیر جعفری سرگزه**انتشاردهنده: محمد بیدارمنش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.