به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از روابط عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، محمدحسن وساق با اشاره به پیشرفت 75 درصدی پروژه احداث تقاطع های غیرهمسطح بلوار ارتش با بزرگراه های امام علی(ع) و شهید صیاد شیرازی، از اتمام عملیات بتن ریزی عرشه پل دوربرگردان شرق به شرق بلوار ارتش خبر داد.
وی اظهار کرد: پس از رفع معارض تاسیساتی تیر چراغ برق، عملیات نصب قطعات بتنی عرشه پل جنوب به غرب تقاطع بلوار ارتش با بزرگراه امام علی(ع) بزودی از سر گرفته خواهد شد و عملیات نصب این قطعات در پل اتصال بزرگراه شهید صیاد شیرازی به بلوار ارتش آغاز می شود.
براساس این گزارش، پروژه تقاطع‌های غیرهمسطح بلوار ارتش با بزرگراه‌های امام علی(ع) و شهید صیاد شیرازی، شامل هفت دستگاه پل اصلی و رمپ جهتی و سه دستگاه دوربرگردان غیرهمسطح است.
با بهره برداری از این پروژه، مجموعه‌ای از گره‌های ترافیکی شمال شرق پایتخت برطرف خواهد شد.
پل شرق به غرب و غرب به شرق تقاطع بلوار ارتش با بزرگراه‌های شهید صیادشیرازی و امام علی(ع) به ترتیب در آبان‌ماه و بهمن‌ماه سال 94 تحویل شهروندان شد.
پل دوربرگردان غرب به غرب و مسیرهای جنوب به شرق و شرق به جنوب تقاطع بزرگراه امام علی(ع) با بلوار ارتش از دیگر بخش‌های تکمیل شده این پروژه به شمار می‌آیند.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار عاطفه نژادسالاری انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/9353 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.