به گزارش ایرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی ستاد فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران ، سردار عبدالرضا ناظری گفت : بر اساس گزارش های مردمی مبنی بر فعالیت تعدادی از افراد سودجو در زمینه تهیه و توزیع فرآورده های گوشتی غیر مجاز در سطح شهرستان ورامین،رسیدگی به این موضوع در دستور کار ماموران انتظامی بخش جواد آباد ورامین قرار گرفت.
وی افزود: ماموران انتظامی با اقدامات فنی و اطلاعاتی در سطح حوزه ، موفق به شناسایی یک دستگاه کامیون ، حامل فراورده گوشتی غیر مجاز شده و این خودرو را که در صدد انتقال به یکی از شهرستان های همجوار بود را متوقف کردند.
وی اظهار داشت : در بررسی های به عمل آمده از این خودرو ، چهارتن فراورده گوشتی غیر مجاز به صورت بسته بندی کشف گردید.
ناظری بیان کرد: در رسیدگی به این پرونده 2 متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی ارجاع داده شدند.
فرمانده انتظامی ورامین بیان کرد : این محموله غیر بهداشتی با دستور دستگاه قضایی و با حضور مأموران شبکه بهداشت و درمان به طور کامل امحا گردید.
وی تأکید کرد: فراورده های غذایی ، ارتباط مستقیم با سلامتی مردم دارد و پلیس با فرد و یا افرادی که بخواهند با به خطر انداختن سلامتی مردم ، به کسب ثروت و مال نامشروع بپردازند برخوردی قاطع و قانونی می کند.
فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران ، تأمین امنیت هفت شهرستان ورامین ، قرچک ، پیشوا ،پاکدشت ، پردیس ، دماوند و فیروزکوه را بر عهده دارد.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید حسن میری انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/7254 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.