سید ناصر موسوی روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا به افزایش 20 درصدی مسافران نوروزی شهرستان ری اشاره کرد وافزود: بیشترین بازدیدهای گردشگران نوروزی از چشمه علی، برج طغرل، آتشکده ری و برج نقاره خوانی شهرستان ری بوده و همچنیین استقبال خوبی از تورهای ری گردی انجام شده است.
وی با بیان اینکه در جهت رفاه و اسکان گردشگران نوروزی تهمیدات خوبی در شهرستان ری اندیشیده شده است اظهار داشت: 125 کلاس در ستاد اسکان نواحی یک و 2 آموزش و پروش شهرستان ری، 20 چادر در سالن سلمان فارسی شهرداری منطقه 20 و 5 کلاس در آموزش و پروش شهر کهریزک به مسافران و گردشگران نوروزی خدمات رفاهی ارائه می کند.
موسوی ادامه داد: 450 خانوار به تعداد 2 هزار و 700 نفر در ناحیه 2 آموزش و پرورش و 325 خانواده به تعداد یک هزار و 482 نفر در ناحیه یک آموزش و پرورش شهرستان ری از تاریخ 26 اسفند ماه تا به امروز اسکان یافته اند.
وی به هماهنگی و انسجام خوب 9 کمیته تشکیل دهنده ستاد تسهیلات سفر شهرستان ری اشاره کرد و یادآور شد: هلال احمر، اورژانس، آتش نشانی، راهداری و بیمارستان های شهرستان ری در آماده باش کامل برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران و شهروندان هستند.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: امیر جعفری سرگزه انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/ 3218 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.