عباسعلی سعیدیان روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا گفت : در پایان هفت روز زمان رسمی ثبت نام از داوطبین شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی ، 544 نفر با حضور در فرمانداری ورامین ، بخشداری مرکزی و بخشداری جواد آباد ثبت نام خود را تکمیل کردند که از این تعداد 475 نفر مرد و 69 نفر زن می باشند.
وی بیان کرد: انتخابات شورای اسلامی در2 شهر ورامین و جواد آباد برگزار می شود که شورای اسلامی شهر ورامین 9 عضو و شورای اسلامی شهر جوادآباد 5 عضو دارد.
وی افزود : انتخابات شوراهای روستایی در 13 روستای بخش مرکزی و 41 روستای بخش جوادآباد برگزار می شود.
سعیدیان گفت : داوطلبین شورای شهر در مجموع 196 نفر می باشند که 155 نفر از آن ها مرد و 41 نفر زن می باشند.
وی افزود : داوطلبین شوراهای روستایی در 2 بخش جوادآباد و مرکز 348 نفر می باشند که 320 نفر مرد و 28 نفر زن می باشند.
رئیس ستاد انتخابات ورامین افزود : 172 داوطلب برای تصدی 9 کرسی شورای شهر ورامین ثبت نام کرده اند که از این تعداد 135 نفر مرد و 37 نفر زن می باشند.
سعیدیان اظهار کرد: به منظور شرکت در انتخابات شورای اسلامی شهر جواد آباد و تصدی 5 کرسی این شورا ، 24 نفر ثبت نام کرده اند که از این تعداد ، 20 نفر مرد و 4 نفر زن می باشند.
وی افزود : 119 نفر برای شرکت در انتخابات شوراهای روستایی بخش مرکزی ورامین ثبت نام کرده اند که از این تعداد 105 نفر مرد و 14نفر زن می باشند.
رئیس ستاد انتخابات ورامین اظهار کرد: همچنین 229 نفر برای شرکت در انتخابات شورای روستایی بخش جوادآباد ثبت نام خود را تکمیل کرده اند که از این تعداد 216 نفر مرد و 13 نفر زن می باشند.
وی گفت : تعداد داوطلبین ثبت نام کرده برای شرکت در انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی نسبت به دوره گذشته 18 درصد رشد داشته است.
انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی و دوازدهمین دوره ریاست جمهوری 29 اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می شود.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار : سید حسن میری انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/7254 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.