مجید نصرالله نژاد عصر یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در حال حاضر تردد خودروها در مسیرتهران-هراز و بلعکس پرتردد و نیمه سنگین است.
وی بیان کرد: در سایر مسیرهای ورودی و خروجی تهران از جمله جاده های کرج ، ساوه ، قم و پاکدشت تردد خودروها عادی و روان در جریان است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل استان تهران با بیان اینکه در حال حاضر هیچ بارش باران و برف در مسیرهای استان تهران نداریم، خاطرنشان کرد: بارش باران در ساعت های آینده به ویژه در مناطق کوهستانی و شمالی استان پیش بینی می شود.
وی از همه مسافرانی را که قصد سفر به مناطق کوهستانی و شمالی استان تهران دارند، توصیه کرد: که از سلامت فنی خودروی خود آگاه بوده و با دارا داشتن زنجیر چرخ و سایرتجهیزات ایمنی و گرمایشی با سرعت مطمئنه درمناطق کنند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران همچنین از مسافران درخواست کرد : به هنگام سفر با سرعت مطمئنه رانندگی کرده و در صورت اطلاع از آخرین وضعیت جاده های استان تهران با شماره تلفن 02177909080 و یا سامانه 141 تماس حاصل کنند.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سیدمحمدجواد آل داود انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/1109/7243 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.