به گزارش روز یکشنبه ایرنا از مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران، سمانه زمانی اظهار کرد: این افراد از خدماتی همچون تست رایگان قند خون، فشار خون، مشاوره مامایی و پزشکی، مشاوره ترک دخانیات، طب ورزشی، مشاوره روانشناسی، مشاوره تغذیه و ... در پایگاه های سلامت استفاده کرده اند.
وی با اشاره به استقرار پایگاه های سلامت در تمامی مناطق 22 گانه در ایام نوروز گفت:تلاش کرده ایم در اماکن شناخته شده و پررفت و آمد شهر تهران که محل گذر شهروندان و گردشگران است پایگاه های سلامت را برای انجام مشاوره پزشکی، توزیع بروشور، تست قند خون، فشار خون، مشاوره تغذیه و ... مستقر کنیم.
زمانی افزود: بوستان های قیطریه، میعاد، لاله، پرواز، مصطفی خمینی، پایانه های آزادی، بیهقی، میدان آزادی، ستادهای اسکان مجتمع بهاران اوین و همراه سرای مفید از مهم ترین و پررفت و آمدترین مکان هایی هستند که برای استقرار پایگاه های سلامت در ایام نوروز در نظر گرفته شدند.
مدیرکل سلامت شهرداری تهران اظهار کرد: همچنین شهروندان می توانند در بوستان های تهرانی، دانشجو، زندگی، پیروزی، بعثت، بهاران، قائم، ولایت، میدان های حسن آباد، راه آهن، آقانور، الغدیر، ترمینال شرق و پایانه جنوب به پایگاه های سلامت مراجعه کنند.
به گفته زمانی پایگاه های سلامت در بوستان حضرت خدیجه (س)، بوستان نرگس و اردوگاه شهید میرحسینی نیز تا 13 فرودین ماه جاری همه روزه پذیرای شهروندان و گردشگران است.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: معصومه جوان معبودی انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/7245/1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.