هادی تمهیدی عصر شنبه در گفت و گو با ایرنا گفت: در روز پنجم فروردین به عنوان ششمین روز از ثبت نام 143 نفر ثبت نام کردند که از این افراد تعداد 22 نفر در بخش مرکزی، 22 نفر در بخش خاوران، 25 نفر در بخش کهریزک، 26 نفر در بخش قلعه نو و 17 نفر در بخش فشافویه و مابقی در بخش شهری(باقرشهر، کهریزک و حسن آباد) ثبت نام کردند.
به گفته وی از تعداد 583 نفر ثبت نامی تا امروز(شنبه)، تعداد 71 نفر زن و 512 نفر مرد داوطلب شرکت در انتخابات 29 اردیبهشت ماه شده اند.
وی گفت: بخش کهریزک در دو شهر کهریزک و باقرشهر جمعا 12 منتخب شهری و 54 منتخب روستایی خواهد داشت ضمن اینکه بخش مرکزی ری نیز 46 منتخب روستایی خواهد داشت.
تمهیدی ادامه داد: بخش خاوران 40 منتخب روستایی، بخش قلعه نو 54 منتخب روستایی و همچنین بخش حسن آباد فشافویه 5 منتخب شهری و 23 منتخب روستایی خواهد داشت.
وی گفت: ثبت نام کاندیداهای عضویت در شورای شهر و روستا از روز دوشنبه(30 اسفند) آغاز شده و تا پایان ساعت اداری روز 6 فروردین( فردا یکشنبه) ادامه خواهد داشت افزود: ستاد انتخابات شهرستان ری مستقر در فرمانداری ویژه ری از ساعت 8 صبح تا 4 عصر کار ثبت نام از متقاضیان عضویت در شورای شهر باقرشهر، کهریزک و حسن آباد را انجام می دهد.
وی گفت: کاندیداهای متقاضی در روستاهای تابعه این سه بخش و همچنین بخش قلعه نو و بخش خاوران باید برای ثبت نام به بخشداری های این سه شهر مراجعه کنند.
تمهیدی همچنین گفت: کار ثبت نام از کاندیداها در صورت ازدحام روزانه تا هر ساعتی که کاندیدا در ستاد انتخابات حضور داشته باشد ادامه می یابد و پرونده آن روز با ثبت نام از آخرین کاندیدای حاضر در ستاد بسته می شود.
وی گفت: 8 کاربر در ستاد مرکزی انتخابات شهرستان ری در فرمانداری و 5 کاربر نیز در سه بخشداری تابعه این شهرستان کار ثبت نام متقاضیان را انجام می دهند که در صورت نیاز امکان افزایش این کاربران وجود دارد.
وی همچنین گفت: متقاضیان عضویت در شورای شهر برای ثبت نام در حوزه انتخابیه تهران، ری و تجریش باید به فرمانداری تهران مراجعه کنند و امکان ثبت نام از آنان در فرمانداری شهرستان ری وجود ندارد.
وی از همه کاندیداها خواست تا با به همراه آوردن مدارک مورد نیاز به صورت کامل در تسریع ثبت نام خود کمک کنند.
داوطلبان نمایندگی انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا می توانند از امروز با در دست داشتن اصل شناسنامه عکس دار و 2 نسخه تصویر کلیه صفحات آن، اصل کارت ملی و تصویر آن، اصل کارت پایان خدمت نظام وظیفه یا کارت معافیت دائم برای مردان یا مدرکی دال بر مشخص بودن وضعیت خدمت وظیفه عمومی طبق ماده 10 قانون نظام وظیفه عمومی و تصویر آن، چهار قطعه عکس جدید 4 × 3 و ارایه اصل و یک نسخه تصویر مدرک تحصیلی معتبر، اصل و تصویر گواهی پذیرش استعفا از سمت یا شغل برای مشمولان ماده 28 قانون، اصل و تصویر مدرک معتبر ایثارگری جانبازان، آزادگان و فرزندان شهدا برای برخورداری از امتیاز یک مقطع تحصیلی بالاتر و اصل گواهی عدم سوءپیشینه که از تاریخ صدور آن بیش از سه ماه نگذشته باشد به فرمانداری ها و بخشداری ها مراجعه کنند.
انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و نخستین میاندوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی 29 اردیبهشت ماه 1396 برگزار می شود.
3218 / 6139
خبرنگار: امیر جعفری سرگزه**انتشاردهنده: محمد بیدارمنش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.