به گزارش ایرنا ، رجبعلی خسروآبادی روز شنبه با حضور در شهرستان های ورامین ، قرچک ، پیشوا و پاکدشت ، از ایستگاه های اطلاع رسانی گردشگری ، اماکن اقامتی ، پایگاه های نوروزی وستادهای اسکان آموزش و پرورش بازدید کرد.
خسروآبادی با بیان این که انسجام و همکاری مناسب میان ارگان هایی نظیر شهرداری، هلال احمر و سایر ارگان ها در تأمین امکانات مسافران ضروری است گفت : امکاناتی که در شهرستان های جنوب شرق تهران برای مسافران در نظر گرفته شده مناسب و تلاش مسئولین این شهرستان ها قابل تقدیر است.
وی افزود : قرار گرفتن شهرستان های جنوب شرق تهران در مسیر محور ارتباطی شرق کشور و مسیر امام رضا (ع) باعث شده تا تعداد زیادی از مسافران نوروزی از این شهرها عبور کنند و باید امکانات مناسبی در اختیار آنان قرار گیرد.
وی گفت : در ایام نوروز 138 پایگاه نوروزی ، خدمات گردشگری را به مسافران نوروزی ارائه می دهند.
مدیرکل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان تهران افزود: بیش از یک هزار اثر تاریخی در استان تهران وجوددارد که در ایام تعطیلات نوروز می تواند مورد بازدید گردشگران و مسافران نوروزی قرار گیرد.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید حسن میری انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/7254 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.