به گزارش ایرنا و به نقل از کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات شهرستان دماوند، امام جمعه شهرستان دماوند و رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد شرق استان تهران به همراه فرماندار شهرستان دماوند از محل ثبت‌نام داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهرو روستا در فرمانداری دماوند بازدید کردند.
حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم فتاح‌دماوندی در حاشیه این بازدید، ضمن تبریک سال جدید و خدا قوت به همه اعضای ستاد انتخابات این شهرستان اظهار کرد: در مسأله انتخابات، مشارکت حداکثری مردم بسیار مهم است و در این خصوص، رهبر معظم انقلاب تأکیدات بسیاری داشته‌اند.
امام جمعه شهرستان دماوند افزود: امیدواریم در انتخابات امسال مردم باشکوه‌تر و پرشورتر از سال‌های گذشته جدای از اینکه به چه کسی رأی می‌دهند، پای صندوق‌های رأی حاضر شوند که در محافل مختلف و نمازهای جمعه به این امر مهم اشاره و تأکید خواهیم کرد.
وی با بیان اینکه موضوع مهم دیگر در بحث انتخابات، عمل به قانون است، گفت: همان‌‌طوری که تأکید شده باید در امر برگزاری انتخابات به قانون عمل شود و هر کسی که حائز اکثریت آرا در این حوزه می‌شود، نماینده مردم در شورای شهر یا روستاست.
امام جمعه شهرستان دماوند تصریح کرد: مقام معظم رهبری در خصوص شرکت در انتخابات فرمودند که در انتخابات رأی حداکثری و آنچه که در قانون مورد تأکید قرار گرفته، باید همان را مورد سرلوحه قرار دهیم.
فتاح‌دماوندی با اشاره به اینکه برگزاری انتخاباتی باشکوه را برای شهرستان دماوند پیش‌بینی می‌کنیم، بیان کرد: مردم در انتخابات شوراها به کسانی رأی خواهند داد که در زمینه‌های در زمینه‌های عمران و آبادانی شهر و روستا متخصص هستند و به مسائل شهری و روستایی آشنایی داشته و تحصیلاتی در خصوص مدیریت شهری دارند.
وی اضافه کرد: اگر کسانی انتخاب شوند که این شرایط را دارند، می‌توانند کار خود را با قدرت و قوت انجام داده و به عمران و آبادانی شهر و شهرستان دماوند کمک کنند.
پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی و دوازدهمین دوره ریاست جمهوری 29 اردیبهشت ما سال جاری برگزار می شود.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار:الهام حیدری انتشاردهنده : موسی فعالیان
تهرام/7246/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.