وی در نشست خبری خود که پس از اتمام مراحل نام نویسی در انتخابات شوراهای شهر تهران انجام شد، اعلام کرد:تهران علیرغم سابقه 200 ساله با مشکلاتی دست و پنجه نرم میکند و اگر از شرایط مردم سوال شود، مردم پیش از هرچیز موضوع آلودگی هوا وترافیک را مطرح می کنند.
هاشمی در پاسخ به سوالی درباره احتمال انتخابش به عنوان شهردار تهران در دوره بعدی گفت:انتخاب شهردار باید توسط نیم به اضافه یک اعضای شورای شهر انتخاب شود و فعلا باید ببینیم چه کسانی به شورای شهر راه خواهند یافت.
وی درپاسخ به سوالی درباره نامگذاری یک خیابان به نام آیت الله هاشمی اظهارداشت : مسلما یاد ایشان در هزاران کتاب ثبت است و مسئولان با توجه به لطفی که دارند سعی می کنند ازاین طریق نیز یاد ایشان را زنده نگه دارند.
هاشمی گفت: این تصمیمی است که باید در شورا اخذ شود و درصورتی که از ما دعوت شود، نظرمان را به این کمیسیون اعلام خواهیم کرد.
وی درپاسخ به سوالی درباره احتمال سرلیستی اش در لیست اصلاح طلبان نیز گفت: سرلیستی هم موضوع مهمی نیست. در تهران با این تعداد کاندیدا که امروز از مرز 1400 عبور خواهدکرد و قطعا لیست های فراوانی منتشر می شود و هرگروهی به من اعتماد کند، استقبال می کنم.
وی در پاسخ به سوالی درباره برخی انتقادها نسبت به عملکرد شهرداری تهران در ادوار اخیر گفت: تهران شهری 200 ساله است که در این مدت بیش از 100 شهردار را به خود دیده و متوسط عمر فعالیت شهرداران 2 سال بود که بعضی شهرداران همچون قالیباف، کرباسچی و آقای بوذرجمهری در دوران پیش از انقلاب حدود یک دهه شهردار بوده و قالیباف رکورددار این مسئله است.
هاشمی همچین درپاسخ به سوالی دیگر درباره برخی مشکلات فرهنگی شهر تهران در دوره قالیباف ازجمله تعطیلی کلاس های موسقی فرهنگسراها در یک مقطع چندماهه، گفت:مسائل فرهنگی تهران کمتر از گذشته است. معاونت فرهنگی شهر تهران براساس یک اساسنامه مشخص فعالیت می کند و باوجود اینکه نقش شهردار مهم است، اما تاثیرگذاری هایی از بیرون نیز وجود دارد.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: مهدی مقدر انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/1109/9343 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.