به گزارش ایرنا از کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات شهرستان دماوند، بهرام سرمست امروز از محل ثبت‌نام داوطلبان عضویت در پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و ستاد انتخابات شهرستان دماوند بازدید کرد.
وی در حاشیه این بازدید با بیان اینکه طی سه روز گذشته، 3 هزار و 111 نفر برای عضویت در شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان تهران ثبت‌نام کرده‌اند، اظهار کرد: در سه روز گذشته در استان تهران، شهرستان فیروزکوه با توجه به تعداد محدود حوزه‌ها با 76 نفر کم‌ترین و شهرستان تهران با 714 نفر بیشترین ثبت‌نام‌کننده را داشته است.
سرمست با اشاره به اینکه روند افزایش ثبت‌نام داوطلبان برای روزهای آینده پیش‌بینی می‌شود، تصریح کرد: از داوطلبان تقاضا داریم که ثبت‌نام خود را به روز آخر موکول نکنند و سعی داشته باشند تا طی روزهای آینده ثبت‌نام خود را در محل حوزه‌های ثبت‌نام انجام دهند.
وی بیان کرد: با توجه به پیش‌بینی افزایش تعداد ثبت‌نام‌کنندگان در روزهای آتی، امکانات در نظر گرفته شده در شهرستان‌ها پاسخ‌گو است و مشکلی وجود ندارد، اما در تهران تراکم افراد وجود دارد که این خصوص تمهیدات اتخاذ شده است.
مدیرکل سیاسی استانداری تهران در خصوص ثبت‌نام موقت بدون گواهی عدم سوءپیشینه اظهار کرد: گواهی عدم سوءپیشینه جزو مدارک الزامی برای ثبت‌نام بود که بر اساس استعلام از ستاد انتخابات کشور تمهیدی فراهم شد تا داوطلبان با تکمیل فرمی ثبت‌نام خود را به صورت موقت انجام دهند.
سرمست اضافه کرد: در این زمینه، قرار شده است که داوطلبان تا پایان مهلت بررسی صلاحیت‌ داوطلبان گواهی عدم سوءپیشینه خود را ارائه دهند که این موضوع، باعث تسهیل روند و رفع موانع ثبت‌نامی شده است.
وی خاطرنشان کرد: زمان ثبت‌نام‌ها در روزها از ساعت هشت تا 16 انجام می‌شود، اما حوزه‌های ثبت‌نام با هماهنگی ستاد انتخابات استان تهران می‌توانند زمان ثبت‌نام را تا ساعت 24 نیز تمدید کنند که این موضوع، یکی از تسهیلاتی است که برای تقاضای ثبت‌نام‌‌ها پیش‌بینی شده است.
خبرنگار:الهام حیدری**انتشاردهنده: محمد بیدارمنش
تهرام/7246/ 6139
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.