سرگرد داود عبدالملکی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به بارش برف و باران در شب گذشته در شهرستان دماوند اظهار کرد: با توجه به بارش برف و باران سطح معابر شهری لغزنده است و در این خصوص، موتورسیکلت و دوچرخه‌سوار حق ورود به معابر را ندارند.
وی افزود: شب گذشته همزمان با آغاز بارش برف و باران نیروهای مدیریت بحران شهرداری دماوند عملیات نمک‌پاشی و برف‌روبی را انجام دادند.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان دماوند گفت: ترافیک در محدوده داخل شهرها روان و عادی است که انتظار داریم که رانندگان رعایت سرعت مطمئنه را مد نظر قرار دهند.
عبدالملکی تصریح کرد: با توجه به اینکه پس از بارش باران، چاله‌های معابر نمایان می‌شود، درخواست کردیم که شهرداری‌ها به صورت موقت آنها را ترمیم کنند تا بعد از مساعد شدن شرایط جوی هوا، نسبت به رفع این چاله‌ها اقدام کنند.
وی با اشاره به سانحه رانندگی در شهر آبسرد تصریح کرد: یک دستگاه موتورسیکلت با یک دستگاه سواری پژو 405 به علت تخطی از سرعت مجاز برخورد کرد که منجر به مجروحیت راکب آن شد.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان دماوند تأکید کرد: مردم می‌توانند با رعایت سرعت مطمئنه از سوانح رانندگی پیشگیری کنند و پلیس راهور با متخلفان حادثه‌ساز برخورد قاطع می‌کند و هیچ اغماضی نخواهد داشت و علاوه بر این، خودروهایی که دو تخلف همزمان داشته باشند، توقیف می‌شوند.
عبدالملکی با بیان اینکه برای روان‌سازی ترافیک در منطقه گیلاوند اقداماتی انجام شده است، اضافه کرد: در بلوار آیت‌الله خامنه‌ای که در مسیر محور هراز قرار دارد، از کسبه تعهد گرفتیم که از پارک خودرو در این بلوار خودداری کنند و همچنین با دستور قضایی در صورتی که خودرویی در این مسیر پارک کند به پارکینگ متوقف خواهد شد.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: الهام حیدری**انتشاردهنده: محمد بیدارمنش
تهرام/1109/7246 /6139
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.