به گزارش ایرنا از پایگاه اطّلاع رسانی آستان مقدّس حضرت عبدالعظیم(ع)، ویژه مراسم تحویل سال نو در فضایی روحانی و معنوی در جوار حرم محدث عظیم الشان حضرت عبدالعظیم(ع) پس از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر در مصلی، مسجد جامع، صحن ها و رواق ها برگزار می شود.
مراسم تحویل سال نو از ساعت 13 با قرائت قرآن شروع و با قرائت زیارتنامه حضرت عبدالعظیم علیه السّلام و دعای توسّل توسّط مداحان اهل بیت(ع) ادامه می یابد و سپس در لحظه تحویل سال دعای تحویل سال قرائت می شود.
پخش پیام مقام معظّم رهبری و ریاست محترم جمهوری پایان بخش این مراسم آیینی است .
معاونت فرهنگی و امور زائران و دبیر ستاد تحویل سال نو آستان مقدّس، با اشاره به حضور گسترده و انبوه زائران و مجاوران در بارگاه حضرت عبدالعظیم علیه السلام که ویژگی ثابت این ایام است، بیان کرد: با هماهنگی‌های صورت‌گرفته و تلاش همکاران در قسمت‌های مختلف و به‌ویژه در بخش سیستم صوتی حرم مطهر ، تدابیر لازم جهت استفاده زائران از برنامه‌ها انجام شده است.
عباس سلیمی گفت: ویژه‌برنامه‌های تدارک دیده شده برای تحویل سال جدید به صورت سراسری در اماکن متبرکه حرم مطهر پخش خواهد شد و تقاضای ما از زائران محترم این است که باتوجّه به ازدحام شدید جمعیت ضمن همکاری با خادمین و عوامل انتظامات آستان مقدّس ، از فضاهای بیرونی آستان و صحنها نیز استفاده نمایند.
لحظه تحویل سال 1396 هجری شمسی به ساعت رسمی جمهوری اسلامی ایران ساعت 13 و 58 دقیقه و 40 ثانیه روز دوشنبه 30 اسفند 1395 هجری شمسی مطابق 21 جمادی الثانیه 1438 هجری قمری و 20 مارس 2017 میلادی است.
6139
انتشاردهنده: محمد بیدارمنش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.