حجت الاسلام والمسلمین شیخ حبیب مولایی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اردوهای راهیان نور و حضور مردم در مناطق عملیاتی مهین اسلامی، می‌تواند به عنوان برنامه مهم فرهنگی و تاثیرگذار برای نسل‌ جوان کشورمان به حساب آید.
مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج شهید مطهری ادامه داد: نقش کاروان های راهیان نور درجهت مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است و این راه فرصتی برای جوانان جهت آشنایی بافرهنگ ایثار وشهادت است.
وی با اشاره به اینکه اعزام مردم به مناطق عملیاتی، توانسته تاثیر فراوانی در روح و روان زائران به ویژه جوانان داشته باشد گفت: اهداف مهم و مورد توجه در راهیان نور تاثیرگذاری این عملیات فرهنگی بر افکار جوانان و نوجوانان است که با هر ساله تعداد زیادی از جوانان با شور و علاقه وافر در این اردوها شرکت می کنند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در نایحه مقاومت بسیج شهید مطهری سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ گفت: با هماهنگی های این ناحیه مقاومت، در تعطیلات نوروزی بیش از یک هزارنفر در قالب پنج کاروان عازم مناطق جنگی استان خوزستان خواهند شد.
وی با بیان اینکه حرکت کاروانها از 28 اسفند تا 9 فرودین ماه ادامه خواهد داشت، افزود: کاروانها از پنج تا هفت روز در این استان حضور خواهد داشت و در این سفر از یادمان های پادگان دوکوهه، فتح المبین، چذابه، دهلاویه، هویزه، طلاییه، پاسگاه زید(شهدای رمضان)، اروند، بوستان، سوسنگرد، خرمشهر، شهدای غواص و عملیات های کربلا و سید الشهدا دیدن خواهند کرد.
حجت الاسلام مولایی اظهار کرد: تهاجم فرهنگی دشمن به شیوه‌های مختلف در کشور وجود دارد که یکی از این راه های مقابله توجه به فرصت بسیار بزرگ راهیان نور است.
وی بیان کرد: راهیان نور حرکتی برای حفظ ارزشها والای شهیدان و ارمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و راهی برای مقابله با تهاجم فرهنگی واستکبار علیه نسل جوان است.
حجت الاسلام مولایی با اشاره به اینکه همیشه باید یاد وخاطره شهیدان دفاع مقدس و رزمندگان دفاع از حرم گرامی داشت گفت: کاروانها راهیان نور بهترین فرصت برای تجدید میثاق با آرمانها شهدا و ترویج فرهنگ ایثاربوده که در این خصوص باید نسل جوان با رشادت ها رزمندگان اسلام و دروان دفاع مقدس آشنا شوند.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: امین کمالی فر انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/7247/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.