به گزارش ایرنا، حجت الاسلام احمد مازنی عصر چهارشنبه در آخرین جسله شورای اداری استان تهران با قدردانی از تلاش های دولت و تیم مذاکره کننده هسته ای در به نتیجه رسیدن برجام افزود: این کار نفس گیر بدون حمایت و پشتیبانی رهبر معطم انقلاب میسر نبود.
وی به برخی چالش های اصلی کشور اشاره و تصریح کرد: پس از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در اردیبهشت سال آینده و به مدد نتایج برجام باید به حل چالش های محیط زیست، اشتغال، امور بانکی و صندوق های بازنشستگی پرداخت و با تدبیر می توان بر این مشکلات فائق شد
حجت الاسلام مازنی در بخش دیگر سخنان خود چالش کمبود منابع آبی در استان تهران را جدی عنوان کرد و افزود: تهران به دلیل خشکسالی و کمبود منابع آب سالیانه 365 میلی لیتر نشست می کند که در این بخش نیز باید اقدامات بیشتری برای رفع این معضل انجام شود.

* شوراها، پارلمان شهری و نماینده مردم باشند نه شورای شهرداری
حجت الاسلام مازنی با اشاره بر حادثه پلاسکو و شهادت چند تن از آتش نشانان ایثارگر گفت: این حادثه نشان داد که در مدیریت شهری مشکل داریم و باید لایحه مدیریت متمرکز شهری برای پایتخت مدنظر قرار گیرد
وی همچنین با بیان اینکه شورای اسلامی شهر تهران باید در جایگاه واقعی خودش قرار بگیرد گفت: شوراها باید نقش پارلمان شهری را ایفا کنند اما اکنون شورای شهر تهران بیشتر شورای شهرداری است تا نمایندگان مردم در پارلمان شهری.
آخرین جلسه شورای اداری استان تهران در سال 95 با حضور استاندار تهران، معاونان و فرمانداران شهرستان های استان در محل استانداری تهران برگزار شد.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: مهدی مقدر - انتشار دهنده: محسن فتاحی
تهرام/1109/9343**1625
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.