پروانه مافی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به اینکه برای ارتقاء توان تولید و کیفیت آن باید یک هدف گذاری و برنامه ریزی مشخص داشت تاکید کرد: برای ارتقای توان و کیفیت تولید باید یک زمابندی به عنوان دوران گذار متصور شویم.
وی در ادامه به وظایف تولید کننده و رفتار مصرف کننده ایرانی در دوران گذار اشاره کرد و اظهار داشت: تولید کننده داخلی باید در این دوران از حاشیه سود خود بکاهد و بر کیفیت کالای تولید خود بیافزاید و مصرف کنند نیز خود را ملزم بداند که کالای تولید داخل و ملی بخرد و حتی در شرایط نابرابر هم خرید کالای ملی را به کالای مشابه و حتی با کیفیت تر خارجی ترجیح دهد.
مافی با بیان اینکه نمی توان همیشه مصرف کننده را مجبور کرد که کالا با هر کیفیتی را با نام تولید ملی تهیه کند اظهار داشت: تولید کنندگان داخلی باید تمام سعی تلاش در جهت ارتقاء کیفیت تولیدات خود به کار گیرند تا مصرف کنندگان با امیدواری بیشتر به مصرف کالاهای ایرانی رو بیاورند.
وی به نقش دولت در ترویج مصرف کالای ایرانی از سوی مردم اشاره کرد و گفت: دولت وظیفه دارد با شفاف سازی و فرهنگ سازی مناسب در جهت اهمیت مصرف کالای ایرانی مردم را به سمت خرید کالاهای داخلی هدایت کند تا بدین صورت زیرساخت های مصرف کالاهای داخلی در کشور پدید آید.
3218 / 6139
خبرنگار: امیر جعفری سرگزه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.