سرهنگ نورالله خادم روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بیست گروه نمایشی در راستای آموزش و ارتقای فرهنگ عبور و مرور و نظم دهی در بحث عابرین پیاده و رانندگی در حریم تقاطع ها در2شیفت صبح و بعدازظهر در میادین اصلی شهر اقدام به اجرای برنامه های نمایشی می کنند.
وی تصریح کرد: این برنامه با همکاری معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران، حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی و پلیس راهور تهران بزرگ به صورت مشترک با شعار «از خودمان شروع کنیم» برگزار می شود.
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در مورد هدف از اجرای اینگونه نمایش های خیابانی گفت: هنر تئاتر و نمایش به دلیل ایجاد ارتباط نزدیک با مخاطبان، تاثیر بسزای بر روی افکار عمومی می گذارد.
وی ادامه داد: از این هنر می توان در انتقال مفاهیم کارشناسی پلیس در رعایت اصول فرهنگ ترافیکی به شهروندان استفاده کرد.
سرهنگ خادم خاطرنشان کرد: این برنامه از صبح امروز در2شیفت کاری صبح و عصر آغاز و به مدت یک هفته، بیست گروه نمایشی به اجرای تئاتر خیابانی در میادین اصلی شهر از جمله هفتم تیر، ونک، تجریش، پارک وی، انقلاب، چهارراه ولیعصر(عج) و ... برگزار می شود.
* برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: مهدی مقدر انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/1109/9343 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.