به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد احمدی بافنده عصر سه شنبه در مراسم رونمایی از اولین تمبر شرکت مترو تهران گفت: اولین خط مترو تهران در روز 16اسفند سال 1377 افتتاح شد که در آستانه 18 سالگی شرکت بهره برداری مترو تهران از این تمبر یادبود رونمایی شد.
وی بیان کرد: طراحی این تمبر یادبود نمایی از ایستگاه میدان امام خمینی(ره) که یکی از شاهکارهای معماری شهر تهران می باشد ، استفاده شده است .
مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو خاطر نشان کرد: به منظور قدردانی از زحمات تمامی کارکنان شرکت بهره برداری مترو تهران این طراحی توسط اداره کل پست استان تهران انجام شده است
وی یادآور شد: با تلاش کارکنان شرکت مترو تهران، ظرفیت این شرکت در بخش های عمرانی و خدماتی روبه افزایش است و در آینده شاهد افزایش جابجایی مسافران خواهیم بود.
در استانه روز 18 اسفند مراسم رونمایی ازاولین تمبر یادبود شرکت مترو تهران عصر امروز با حضور مازیار حسینی معاون حمل و ترافیک شهرداری تهران و محمد احمدی بافنده مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه در این شرکت برگزار شد.
از مجموع هفت خط متروتهران و حومه پنج خط آن به بهره برداری رسیده است و تاکنون 107 ایستگاه آن به بهره برداری رسیده و روزانه حدود سه میلیون و 500 هزار سفر به وسیله مترو انجام می شود.
* برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید جواد آل داود انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/7247/7243/1109
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.