به گزارش ایرنا از اداره کل ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران احمد مسجد جامعی روز یکشنبه در جریان سیصد و سی و پنجمین جلسه غیر علنی شورا پیشنهاد بهره برداری ازخانه های تاریخی که دراختیار شهرداری است در ایام عید را مطرح کرد.
وی افزود: با توجه به اینکه در آستانه سال نو قرار داریم بهتر است خانه های تاریخی و فرهنگی که به تملک شهرداری در آمده و قرار است در آینده و بعد از تعمیرات دربرای بازدید در اختیار عموم و شهروندان قرار گیرد به طور موقت مورد بهره برداری قرار گیرند.
مسجد جامعی همچنین با اشاره به افزایش تردد و دیدار شهروندان از مرکز کهریزک اظهار کرد:با وجودی که مترو تا این محدوده رسیده اما تنها پل هوایی قابل دسترس از مترو به محل کهریزک ، پله فلزی است و مکانیزه نیست.
وی تاکید کرد: مکانیزه نبودن این پل تردد برای شهروندان را سخت میکند و مکانیزه شدن این پل می تواند هدیه نوروزی شهرداری به شهروندان این ناحیه باشد.
عضو شورای اسلامی شهر تهران همچنین پیشنهاد کرد تا فضای باز و محوطه کهریزک توسط شهرداری تهران مزین به نمادهای نوروزی شود چرا که این تغییر در فضا، تغییر در روحیه ساکنان کهریزک را در پی خواهد داشت.
وی در ادامه با اشاره به بازگشت پیکر شهید نوجوانی به نام محمد سعید محققی پس از 33 سال به محله و خانواده اش در خیابان امیریه پیشنهاد نام گذاری معبری به نام این شهید بزرگوار را ارائه داد.
* برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: معصومه آقا امینی انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/7244/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.