به گزارش خبرنگار ایرنا، پرویز فتاح شامگاه سه شنبه در مراسم جشن تجلیل جمعی از خیرین و نیکوکاران کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهران افزود: در حال حاضر 200 هزار یتیم تحت پوشش داریم که یک میلیون حامی برای این افراد داریم که بطور متوسط هر یتیم 5 حامی دارد.
وی بیان کرد: بطور متوسط مبلغ 140 هزار تومان توسط حامیان به افراد یتیم پرداخت می شود که تلاش می کنیم میزان دریافتی ماهانه افراد یتیم را افزایش دهیم.
فتاح با بیان اینکه امداد مدیر نمی خواهد بلکه به افراد خادم و دلسوز نیاز دارد خاطرنشان کرد: همه ما نوکر افراد نیازمند هستیم و ما باید به این نوکری افتخار کنیم.
وی با قدردانی از حامیان کمیته امداد امام خمینی (ره) تاکید کرد: این افراد چه خانه هایی را آباد، چه دلهایی را شاد و چه دشت هایی را آباد کردند و از تلاش های خالصانه این افراد تشکر می کنم.
رئیس کمیته امداد گفت: کمک افراد نیکوکار به افراد نیازمند دادن در راه خدا است و این دادن کم شدن نیست بلکه مضاعف شدن است.

105هزار مددجو تحت پوشش کمیته امداد استان تهران
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهران در این مراسم گفت: حدود 105هزار مددجو مستمری بگیر از خدمات کمیته امداد استان تهران بهره مند هستند
محسن ولیئی افزود: حدود 100 هزار مددجو نیز بصورت غیر مستمری بگیر بصورت یک و چند خدمتی از خدمات کمیته امداد استان تهران بهره می برند.
وی خاطرنشان کرد: 22 درصد مددجویان را ایتام و فرزندان خانواده های بد سرپرست تشکیل می دهند.
مدیرکل کمیته امداد استان تهران ادامه داد: در طرح اکرام که به افراد یتیم خدمات می دهد 7 هزار نفر تحت پوشش داریم که متوسط پرداختی به این افراد توسط حامیان هر ماه 300 هزار تومان است که این رقم پرداختی بالاترین میزان پرداختی در سطح کشور است.
وی یادآور شد: در طرح محسنین نیز 13 هزار فرزند بد سرپرست تحت پوشش داریم که بطور متوسط 130 هزار تومان ماهانه توسط حامیان به این افراد پرداخت می شود.
در این مراسم از خردسال و پیشکسوت ترین نیکوکار کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهران تجلیل شد و همچنین از خانواده شهید آتش نشان امیر حسین داداشی تقدیر و قدردانی شد.
شهید آتش نشان امیر حسین دادشی سالیان سال بود که جز حامیان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهران بود و یک فرزند یتیم را تحت پوشش داشت.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید جواد آل داود
تهرام/7243/1109
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.