به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی پایتخت در 18 آذرماه سالجاری نماینده حقوقی یکی از بانک های خصوصی کشور با مراجعه به دادسرای ناحیه 4 تهران و طرح شکایت با موضوع جعل و تحصیل مال از طریق نامشروع عنوان داشت که فردی اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب 2تن از مشتریان این بانک کرده است.
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع جعل و تحصیل مال از طریق نامشروع و به دستور بازپرس شعبه چهارم دادسرای ناحیه 4 تهران، پرونده برای رسیدگی در اختیار اداره سیزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
نماینده حقوقی بانک به کارآگاهان گفت: شخصی بنام «محسن . ن» با مراجعه به شعبه این بانک در خیابان آیت و ارائه وکالتنامه ای مدعی شد که از سوی 2 تن از مشتریان بانک بنام های آقای ... و خانم ... دارای وکالتنامه ای که به موجب آن صاحبان حساب اختیار برداشت وجوه خود را به ایشان اعطا کردند و به این حیله و ترفند، در چندین نوبت اقدام به برداشت وجوه از حساب این 2 نفر مجموعا به مبلغ 17 میلیون و 200 هزار تومان می کند که در ادامه با مراجعه صاحبان حساب به بانک مشخص می شود که آنها چنین وکالتنامه ای را در خصوص اختیار برداشت وجوه از حساب های بانکی به هیچ شخصی ارائه نکرده اند.
براساس این گزارش با بررسی وکالتنامه ی صادر شده از سوی دفترخانه شماره ی ..... مشخص شد که اساسا چنین وکالتنامه ای از سوی دفترخانه ی مذکور صادر نشده است.
همچنین مشخصات درج شده در وکالتنامه تنظیمی بنام «محسن . ن» بررسی و محل سکونت این شخص در محدوده میدان خراسان شناسایی و مشخص می شود که وی اعتیاد شدیدی به مصرف موادمخدر داشته و مدارک شناسایی خود را در ازای دریافت 200 هزار تومان برای تأمین هزینه مواد مصرفی خود به فرد ناشناسی فروخته است.
مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام کرد: در ادامه رسیدگی به پرونده تصویر متهم از طریق دوربین های مداربسته بانکی شناسایی و دستور انتشار بدون پوشش تصویر این شخص از سوی مقام قضایی صادر شده است؛ از کلیه شهروندان که موفق به شناسایی تصویر این شخص شده و اطلاعاتی در خصوص هویت، مخفیگاه و یا محل های تردد وی دارند درخواست می شود تا اطلاعات خود را از طریق شماره تماس 51055513 در اختیار کارآگاهان اداره سیزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهنـد.
برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: مهدی مقدر انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/9343 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.