به گزارش ایرنا، اسماعیل دوستی روز سه شنبه در سیصد و سی و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران، افزود: شخصی با برادر آقای مسجدجامعی در ساخت یک ساختمان شریک شده و اگر هم تخلفی شده در حد متعارف سایر ساخت و سازهای تهران است.
به گفته وی، جمعی از اعضای شورا با قالیباف صحبت کردند که وی این اقدام را تقبیح کرده است.
وی افزود: چرا هیات رئیسه در قبال تخریب اعضا بخصوص آقای مسجد جامعی که همه خانواده، اصالت و ریشه ایشان را می دانیم، اقدامی نمی کند؟
پیش از این احمد مسجد جامعی عضو شورای شهر تهران درواکنش به این ادعاها در کانال تلگرامی خود نوشت: «هر کس که کمی در جهت مقابله با فساد حرکت کرده باشد می‌داند که فساد و مفسدان به محض به خطر افتادن ‏منافعشان حمله می‌کنند. از جمله‌ انواع حمله‌ها صد البته حمله به وجهه‌ افراد است تا آنها را مشغول به خود ‏کنند و از مبارزه با فساد بازدارند.»
وی تصریح کرد: «وقتی که با اصرار در مقام عضو شورای شهر همراه با دیگر دوستان، خواهان رسیدگی به پرونده‌ املاک نجومی و ‏انحرافات تفریغ بودجه و فاجعه پلاسکو و مانند آنها شدیم، می‌دانستم که دیر یا زود تهمت‌ها مرا نشانه ‏خواهد گرفت. از لب‌خوانی فیلم ساختگی گرفته تا خبرسازی با صفحه‌ شناسنامه‌ یک کتاب و حالا خبرسازی ‏یک خبرگزاری در مورد رانت 7.5 میلیارد تومانی چیز پوشیده‌ای نیست که عده‌ای مدتی طولانی است که در ‏اسناد آشکار و نهان دنبال خرده تخلفی از من می‌گردند و نمی‌یابند و من به پشتوانه اطلاعی که از اعمال خود ‏دارم، قبلاً در جلسه شورا و در حضور خبرنگاران نیز اعلام کرده‌ام که هر کس سندی دارد، منتشر کند تا بررسی ‏شود.»
خبرنگار: یحیی معماری انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/7244/6539 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.