به گزارش ایرنا، بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت به همران بازرسان اتاق اصناف، کارشناسان شبکه بهداشت و درمان، شبکه دامپزشکی، اداره تعزیرات حکومتی و نیروی انتظامی امروز(دوشنبه) با حضور در بازار شهرستان ورامین ، بر نحوه فعالیت اصناف مختلف نظارت و با متخلفین برخوردی قانونی کردند.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ورامین در حاشیه اجرای این طرح به خبرنگار ایرنا گفت : طرح تشدید نظارت بر فعالیت واحدهای صنفی به مناسبت فرارسیدن ایام پایانی سال و با حضور عوامل نظارتی و بازرسی اصناف اجرا می شود.
حسن میرزایی افزود: این طرح مشترک به منظور جلوگیری از بروز تخلفاتی همچون گرانفروشی ، کم فروشی ، عدم درج قیمت ، عدم صدور صورتحساب، عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی و محیطی و خدمات اولویت دار و همچنین ممانعت از افزایش غیر منطقی قیمت ها اجرا شده است.
وی اظهار کرد: در اجرای این گشت های مشترک ، 11 واحد صنفی از جمله فروشندگان مرغ و ماهی، قصابی ها و همچنین چندین واحد عرضه پوشاک، کیف و کفش مورد بازرسی و نظارت قرار گرفت که در آن چهار واحد متخلف شناسایی و پس از تشکیل پرونده به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان معرفی شدند.
میرزایی افزود: علاوه بر این ، با 2 واحد مرغ فروشی و قصابی که موارد بهداشتی را رعایت نکرده بودند نیز برخورد قانونی شد.
وی از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هر گونه تخلف اعم از گرانفروشی ، کم فروشی ، عدم درج قیمت ، تقلب ، احتکار و … مراتب را از طریق شماره تلفن های 124 و 36243788 به بازرسان اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان ورامین گزارش کنند.
شهرستان ورامین در 35 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
خبرنگار : سید حسن میری - انتشار دهنده: محسن فتاحی
تهرام/7254** 1625
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.