به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی برج میلاد، علی درویش پور افزود: این مسابقات 18 اسفند ماه با دعوت از آتش نشان های سراسر کشور در برج میلاد برگزار می شود.
وی با بیان اینکه هدف از برگزاری این مسابقات گرامیداشت یاد شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو است، از تمامی آتش نشان های سراسر کشور دعوت کرد برای حفظ یاد و نام این عزیزان در مسابقات پله نوردی برج میلاد ثبت نام کنند.
درویش پور همچنین به برپایی نمایشگاه پوسترهای شهدای آتش نشان فداکار اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه در حاشیه جشنواره فیلم فجر در مرکز همایش های برج میلاد برگزار شد که استقبال خوبی از سوی هنرمندان و اهالی رسانه از این نمایشگاه شد.
به گزارش ایرنا، ساختمان پلاسکو واقع در خیابان جمهوری تقاطع خیابان فردوسی حدود ساعت 8 صبح روز پنجشنبه(30 دی) دچار حریق شد و پس از حدود سه ساعت عملیات اطفا حریق، ساختمان به یکباره فروریخت.
پس از 9 روز تلاش امدادگران، پیکر 15 شهید آتش نشان از زیر آوار ساختمان خارج شد که با احتساب شهادت یک آتش نشان در بیمارستان شهید مطهری، 16 آتش نشان در حادثه پلاسکو به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
همچنین در این حادثه 5 شهروند(کسبه و مالکان مجتمع تجاری پلاسکو) جان خود را از دست دادند.
آیین بدرقه، تشییع و خاکسپاری 16 آتش نشان شهید حادثه ساختمان پلاسکو، روزدوشنبه (11 بهمن ) با حضور گسترده و باشکوه اقشار مختلف مردم و مسئولان در مصلای امام خمینی(ره) تهران برگزار شد.
خبرنگار: عاطفه نژادسالاری - انتشار: محمد آجورلو
تهرام/9353//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.