مسعود ثقفی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و اعلام سه روز عزای عمومی و تعطیلی روز سه شنبه از سوی هیات دولت، امتحانات داخلی مدارس، با تشخیص و تصمیم مدیر مدرسه به زمان دیگری بعد از پایان امتحانات، موکول خواهد شد.
وی درباره لغوشدن امتحانات نهایی مدارس تهران در روز سه شنبه اظهار کرد: باتوجه به بررسی های انجام شده، مدارس در این روز امتحان نهایی ندارند.

*مدارس تهران روز چهارشنبه دایر است
ثقفی با اشاره به دایربودن مدارس تهران در روز چهارشنبه(22دی ماه) گفت: مدارس تنها در روز سه شنبه(21دی ماه) تعطیل است.
رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به تعطیلی مدارس این شهر به علت آلودگی هوا اظهار کرد: براساس تصمیم کمیته مواقع اضطرار آلودگی هوای تهران، تمامی دبستان ‌ها، پیش دبستانی‌ها و مهدکودک‌های مناطق 19 گانه شهر تهران امروز(دوشنبه) تعطیل بود.
وی درباره احتمال تعطیلی مدارس تهران به علت آلودگی هوا در روزهای آینده گفت: با توجه به شرایط و آلودگی هوا و بنا به تشخیص کمیته مواقع اضطرار آلودگی هوای تهران جلسه ای برگزار و تصمیم گیری در این رابطه اتخاذ خواهد شد.
آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی عصر روز گذشته در سن 82 سالگی و به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان شهدای تجریش به ملکوت اعلی پیوست.
آیین تشییع و خاکسپاری پیکر آیت الله هاشمی رفسنجانی، فردا(سه شنبه) برگزار خواهد شد.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: معصومه جوان معبودی انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/7245/ 1539

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.