سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حادثه انتشار گازمنوکسید کربن در یک واحد مسکونی در خیابان شکوفه خبر داد و گفت: در این حادثه یک خانم 35 ساله بدلیل شدت مسمومیت با این گاز جان باخت.
سید جلال ملکی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ساعت 10:43 امروز حادثه گازگرفتگی یک منزل مسکونی در خیابان شکوفه خیابان عزیزی به سامانه 125 اعلام و ماموران گروه نجات شماره 9 آتش نشانی شهر تهران به محل حادثه اعزام شدند.
وی بیان کرد: در یک ساختمان 3 طبقه 9 واحدی در طبقه سوم و در یک واحد 50 متری همسایه ها از غیبت خانمی که در منزل بود نگران شده که پس از اطلاع به سامانه 125 ماموران آتش نشانی به محل حادثه رفتند.
ملکی ادامه داد: با حضور آتش نشانان در این منزل مسکونی باز شد که آتش نشانان مشاهده کردند یک خانم 35 ساله در کنار بخاری خوابیده بود.
وی خاطرنشان کرد: آتش نشانان مشاهده کردند که شعله های بخاری به رنگ زرد و نارنجی درآمده که این تغییر رنگ از علائم انتشار گاز کشنده منوکسید کربن بود.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران یادآور شد: با حضور عوامل اورژانس مشخص شد که این خانم بدلیل شدت مسمومیت با گاز منوکسید کربن جان خود را از دست داده است.
وی با بیان اینکه علت دقیق فوت این خانم پس از معاینات پزشکی قانونی مشخص می شود گفت: با بررسی کارشناسان آتش نشانی مشخص شد استفاده از دودکش نامناسب برای آبگرمکن دیواری و همچنین متصل نبودن کامل دودکش بخاری بر روی دیوار، بسته بودن تمامی در و پنجره ها و عدم استفاده از دودکش و کلاهک (اچ) روی سطح پشت بام از عوامل بروز این حادثه مرگبار بود.
خبرنگار: سید محمد جواد آل داود انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/7243/1539

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.