به گزارش خبرنگاران و دیگر شهروندانی که هرروز صبح ازاین خط استفاده می کنند با ایرنا مسئولین ایستگاه به مردمی که از ساعت هفت و پنجاه دقیقه صبح در ایستگاههای مختلف منتظر قطار مترو بودن نقص فنی را علت تاخیر اعلام می کردند.
یکی از خبرنگاران به ایرنا تهران گفت: قطار خط 3 ساعت 50/7 دقیقه در ایستگاه جوادیه به علت نقص فنی متوقف شد که موجب اعتراض مسافران قطار و دیگر مسافران ایستاده در ایستگاه شده بود و سرانجام این قطار درساعت 25/8 با رفع نقص فنی به حرکت خود ادامه داد.
به گزارش خبرنگاردیگر ایرنا،‌ ساعت هشت صبح امروزه قطار ورودی به ایستگاه متروی خواجه عبدالله تهران در مسیر شمال به جنوب خط 3 (قائم - آزادگان) پس از ورود به ایستگاه و سوار شدن مسافران دچار نقص فنی شد و بیش از 15 دقیقه در این ایستگاه توقف کرد.
توقف این قطار پس از دقایقی با اعتراض برخی مسافران روبرو شد و برخی از آنها از قطار خارج شدند .
بلافاصله از بلندگوهای ایستگاه مردم دعوت به حفظ آرامش شدند و چندین بار اعلام شد که مسئولان فنی در صدد رفع مشکل هستند.
تاخیر این قطار در حرکت موجب تجمع مسافران در ایستگاه های بعدی و ازدحام جمعیت بویژه در تقاطع خط3 مترو با خط یک در ایستگاه شهید بهشتی شده بود.
همچنین شهروندی دیگر ازایسگاه نوبنیاد در تماس به ایرنا گفت : قطار خط 3 با 15 دقیقه تاخیر وارد ایستگاه شد یعنی هر قطار با سرفاصله حرکت 30 دقیقه ای وارد ایستگاه نوبنیاد شده است که این تاخیر موجب اعتراض شدید مسافران شد.
به گزارش دیگر خبرنگار ایرنا درساعت 50/9 دقیقه مسئولین ایستگاه شهید بهشتی کلیه مسافران خط 3 به علت نقص فنی از قطار پیاده کرده و آنها را جهت دریافت بلیت به گیشها فروش بلیت هدایت کردند.
همچنین به گزارش دیگر خبرنگار ایرنا به علت خرابی مترو خط 3 ازدحام زیادی در ایستگاه اتوبوس مسیر این خط بوجود آمده و مسئولین شرکت اتوبوسرانی نتوانسته اند جوابگو این ازدحادم از مسافر دراین خط باشند که این امر موجب نارضایتی مسافرانی که امروز به علت افزایش طرح ترافیک به زوج و فرد از مترو واتوبوس استفاده کرده اند.
این درحالی است که احسان مقدم مدیر روابط عمومی شرکت بهره برداری مترو تهران درباره سرویس دهی در خط 3 مترو تهران نیز گفت: استفاده بیش از اندازه شهروندان از این خط بدلیل اجرای طرح زوج و فرد و با توجه به اینکه اعزام قطارها هر 15 دقیقه انجام می شود شاهد حجم مسافران در ایستگاههای جنوب به شمال خط 3 هستیم.
وی تاکید کرد: هیچ گونه نقص فنی در خط 3 نداریم و اعزام قطارها هر 15 دقیقه (بصورت عادی) در جریان است.
بهتراست مسئولین مترو حداقل به جای تکذیب خرابی مترو از مانیتورهای اتاق خود نگاهی به ازدحام ایستگاهها داشته باشند بعد اقدام به تکذیب خرابی مترو کند.
انتشاردهنده: موسی فعالیان
1539

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.