در حالی که برخی سایت ها و شبکه های اجتماعی، ساعاتی پیش از قول ابوالفضل قناعتی عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران از تصویب الزام موتورسیکلت های پایتخت به دریافت طرح ترافیک در سال 96 خبر داده بودند، اما اسماعیل دوستی دقایقی پیش به خبرنگار ایرنا، گفت: هنوز در این خصوص تصمیم گیری نشده است.
وی اظهار کرد: قرار است معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در این خصوص، طرحی مطالعاتی را ارائه کند تا بر اساس آن در کمیسیون حمل و نقل شورای شهر در مورد الزام موتورسیکلت ها به دریافت طرح ترافیک تصمیم گیری شود ولی تاکنون این طرح به ما ارائه نشده است.
وی تاکید کرد که امروز در خصوص بحث ارائه طرح ترافیک خودروها در صحن شورای شهر بحث شد اما در مورد موتورسیکلت ها موضوعی طرح نشد.
در برخی شبکه های اجتماعی خبری از قول ابوالفضل قناعتی اعلام شده که شورای شهر موضوع الزام موتورسیکلت های کاربراتوری به دریافت طرح ترافیک برای تردد در سال 96 در سطح پایتخت را مصوب کرد.
در این اخبار همچنین اعلام شده بود که برای تردد موتورسیکلت های برقی نیازی به دریافت طرح ترافیک نخواهد بود اما موتورسیکلت های کاربراتوری معادل 20 درصد طرح خودروها و برای موتورسیکلت های انژکتوری نیز معادل 10 درصد قیمت طرح ترافیک برای خودروها می باشد.
خبرنگار: یحیی معماری - انتشار دهنده: محسن فتاحی
تهرام 6539//1625

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.