سربازان گمنام امام زمان(عج) در اطلاعات سپاه شهرستان پردیس ۴ نفر از سرشبکه های فرقه عرفان حلقه را دستگیر کردند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس گفت: سربازان گمنام امام زمان(عج) در اطلاعات سپاه شهرستان پردیس ۴ نفر از سرشبکه های فرقه عرفان حلقه را دستگیر کردند.

به گزارش جماران به نقل از ایرنا، محمد شیخ آرانی روز سه شنبه اظهار داشت: در پی رصد سربازان گمنام امام زمان(عج) در اطلاعات سپاه حضرت علی ابن موسی الرضا (ع)در شهرستان پردیس مبنی بر فعالیت مخفیانه فرقه «عرفان حلقه» در شهرستان پردیس و شهرستان های همجوار؛ پس از ماه‌ها رصد و اشراف اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در اطلاعات سپاه شهرستان پردیس ۴ نفر از اعضای اصلی و مرتبطان با خارج از کشور و سر شبکه های شهرستان های شرق استان تهران شناسایی و سپس با دستور دادستانی طی یک عملیات اطلاعاتی بازداشت و در شعبه ویژه مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی توضیح داد: «فرقه عرفان حلقه» و یا عرفان کیهانی با ادعای درمانگری و با تجویزهای فرادرمانی ضمن «مداخله در امر درمان» هزینه‌های گزافی را بر خانواده‌ها تحمیل می‌کند و از سوی دیگر تشویق افراد به رفتارهای خارج ازعرف باعث شکاف در خانواده و بعضاً باعث طلاق، تضعیف بنیان خانواده‌ها و یا فرار فرزندان از خانه و همچنین زمینه ساز بروز مشکلات اخلاقی برای اعضای ناآگاه می شود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس گفت: این افراد با ادعاهای واهی همچون فرادرمانی، شفابخشی، جاذبه درمانی، تشعشع دفاعی و غیره فعالیت غیرقانونی داشته که البته در پوشش های مختلفی همچون اقدامات خیرخواهانه اقدام به جذب افراد می کنند.

شیخ آرانی افزود: از مردم فهیم درخواست می شود تا ضمن بالا بردن هوشیاری خود نسبت به فعالیت‌های انحرافی فعالان عرفان‌های نوظهور در محیط پیرامونی خود، هرگونه برپایی کلاس، تجمع و فعالیت‌های افراد در این خصوص را ازطریق تلفن ۱۱۴ ستاد خبری سازمان اطلاعات سپاه استان تهران اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.