به گزارش خبرنگار مهر، فرامرز مداح ظهر پنج شنبه در حاشیه بازدید از پروژه روکش آسفالت جاده صالح آباد دماوند در جمع خبرنگاران اظهار داشت: محور جاده وادان جز محورهای فرعی محسوب می‌شود اما به لحاظ تردد نسبت به سایر جاده‌های اصلی دارای تردد بیشتری است.

مداح افزود: با توجه به اینکه این منطقه سردسیر به حساب می‌آید روکش و نگهداری این جاده شرایط خاص خود را دارد و خوشبختانه با توجه به شرایط خوبی که برای منطقه توانستیم فراهم کنیم و پیمانکاران این محور را روکش خواهند کرد.

وی با اشاره به بازدیدی که امروز صورت گرفت گفت: برای روکش ۲ کیلومتر از این راه‌ها اقدام شده و کار به خوبی پیش خواهد رفت.

معاون‌سازمان‌راهداری کشور با بیان اینکه امسال به لحاظ اعتباری سال سختی در پیش است و باید صرفه جویی های زیادی صورت بگیرد عنوان داشت: انجام روکش‌های محوری به طور وسیع امکان پذیر نیست اما در خصوص نگهداری‌ها با روش‌های کم هزینه توسط خود نیروهای سازمان راهداری و یا پیمانکاران همیشه در دستور کار سال جاری خواهد بود تا سطح خدمات جاده‌ها را افزایش داده و سرویس بهتری را به مردم دهیم.

مداح اظهار داشت: مبالغ اعتبار در نظر گرفته شده برای راه‌ها با شرایط کرونا تغییر خواهد کرد و عدد مشخصی را نمی‌توانیم اعلام کنیم چون دولت با کرونا مواجه شد و بخشی از اعتبارات عمرانی به آن سمت هدایت شده است.

وی گفت: سال قبل در استان‌هایی مثل سیستان و بلوچستان و گلستان سیل را داشتیم که محورهای اصلی را تخریب کرد و هم اکنون در اولویت ساخت راه‌ها است و نگهداری‌ها باید به سمت نگهداری‌های مقطعی و ارزان هدایت شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.