به گزارش یکشنبه ایرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی ستاد فرماندهی انتظامی شرق استان تهران، سردار کیومرث عزیزی با اعلام این خبر افزود: ماموران انتظامی پاسگاه ارجمند فیروزکوه درپی دریافت اطلاعاتی مبنی بر جابجایی کالای قاچاق توسط یک دستگاه خودرو پژو پارس بررسی موضوع را دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: ماموران با استفاده از شگردهای پلیسی موفق به شناسایی خودروی حامل کالای قاچاق شدند و پس از چند دقیقه تعقیب و مراقبت، با رعایت اصول انتظامی این وسیله را متوقف کردند.
عزیزی اظهار کرد: عوامل انتظامی در بازرسی از خودروی توقیفی، ۲۱۵ دستگاه گوشی تلفن همراه قاچاق که ارزش آن بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال برآورد شده را کشف کردند.
وی افزود: در رابطه با این پرونده یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجعه قضایی تحویل داده شد.
فرمانده انتظامی شرق استان تهران همچنین از دستگیری سارق اماکن خصوصی با ۲۵ فقره سرقت در شهرستان فیروزکوه خبر داد.
وی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی، مزارع و باغات شهر فیروزکوه، دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کارماموران انتظامی کلانتری ۱۱ قرار گرفت.
عزیزی اظهار کرد: پلیس پس از انجام اقدامات فنی و با بررسی شیوه و شگردهای سرقت که با تخریب قفل انباری صورت می‌گرفت، موفق به شناسایی سارق سابقه دار و محل اختفاء اموال مسروقه شد.  
وی ادامه داد: با تلاش پلیس و پس از چند روز اقدامات اطلاعاتی، متهم در یکی از استان‌های همجوار شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و مقادیری اموال مسروقه کشف شد.
فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: متهم در مواجهه با ادله پلیس به ۲۵ فقره سرقت از اماکن خصوصی اعتراف کرد و پس از معرفی به مراجع قضائی روانه زندان شد.
فرماندهی انتظامی شرق استان تهران تأمین امنیت هفت شهرستان ورامین، قرچک، پیشوا، پاکدشت، پردیس، دماوند و فیروزکوه را بر عهده دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.