اسماعیل شعبانزاده روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: چهار هزار و ۲۷ کارتن تخم مرغ با انواع برندهای روز بازار در یکی از انبارهای روستای قاسم آباد تهرانچی احتکار شده بود که با تلاش گشت های مشترک بخشداری، اداره تعزیرات حکومتی و اداره صمت کشف شد.

وی با بیان اینکه محتکران با جعل برندهای مختلف روز بازار به دنبال تزریق این تخم مرغ ها با قیمت بالا به بازار مصرف بودند، افزود: انبار تخم مرغ های احتکار شده به دستور مقام قضایی و با حضور عوامل انتظامی، نمایندگان اتاق اصناف، شبکه بهداشت و دامپزشکی شهرستان ری پلمب و صاحب کالا نیز به مبلغ یک میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان جریه شدند.

شعبانزاده اضافه کرد: بخش خاوران مانند سایر نقاط شهرستان ری به دلیل قرارگیری در کنار بازار مصرف بزرگ تهران و همچنین قرار گیری بسیاری از انبارها و صنایع مختلف محل خوبی برای احتکار کالاها است از همین جهت عوامل بخشداری با همکاری اداره تعزیرات حکومتی شبانه روز قسمت های مختلف این بخش را رصد و با هرگونه احتکار با جدیت مقابله می کنند.

بخشدار خاوران با اشاره به اینکه تخم مرغ های فوق زیر یک محل غیرمجاز طبخ غذا کشف شدت است، ابراز کرد: علاوه بر پلمب انبار، آشپزخانه غیرمجاز طبخ غذا نیز به دلیل عدم رعایت مسائل بهداشتی با دستور مقام قضایی پلمب شد.

خاوران از بخش های شهرستان ری در مسیر آزاد راه امام رضا (ع) واقع شده و بر اساس آخرین سرشماری حدود ۴۰ هزار نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.