به گزارش خبرنگار مهر، محمد شریعتمداری در حاشیه مراسم ارتباط ویدئو کنفرانس رهبری با واحد صنعتی اورند پیشرو ملارد و مراسم تجلیل از کارگران نمونه کشوری که با حضور رضا اردکانیان وزیر نیرو، کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی و سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور برگزار شد، ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این واحد تولیدی و صنعتی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ۱۰۰ طرح نیمه تمام وزارت کار طی سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

شریعتمداری با تاکید بر جهش تولید طی سال جاری افزود: اعتبار در نظر گرفته شده برای بهره برداری از ۱۰۰ طرح وزارت کار ۲۰۰ هزار میلیارد ریال است.

وی در ادامه با اشاره به وجود ۲ هزار بخشنامه سازمان تأمین اجتماعی گفت: برای بهبود فضای کسب و کار تعداد بخشنامه‌ها به ۶۰ عدد کاهش پیدا خواهد کرد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی عنوان داشت: تربیت نیروی ماهر از اهداف وزارت تعاون است و در این راستا تلاش خواهیم کرد با تدوین استانداردهای آموزشی به این مهم دست پیدا کنیم.

شریعتمداری به همکاری وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی با وزارت کشاورزی اشاره کرد و گفت: این دو وزارتخانه برای فعالیت‌های نوبنیاد مثل شیوه‌های جدید آبیاری نوین، پرورش ماهی در قفس و فعالیت‌های نوین کشاورزی همکاری‌هایی را با وزارت جهاد کشاورزی آغاز کرده است.

وی اظهار داشت: سازمان فنی و حرفه‌ای کشور به عنوان متولی اصلی مهارت آموزی برای افزایش نیروی ماهر آموزش صنایع دریایی و استفاده اصولی از دریا در مناطق مرز دریایی شیوه‌های جدید مهارت آموزی استفاده از دریا در دست اقدام قرار داده است.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1426472
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.