عبدالله مرتضوی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بسته های معیشتی در قالب بن کارت فروشگاه های معتبر و بسته های غذایی تهیه شده تا حداقل برخی از دغدغه ها و مشکلات معیشتی و اقتصادی خانواده این قشر از عزیزان جامعه را رفع کنیم. 

وی ادامه داد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و فشار اقتصادی به اقشار آسیب پذیر، طرح رزمایش کمک مومنانه پیرو منویات مقام معظم رهبری سبب همدلی و احساس تکلیف در جامعه اسلامی شده و اثرات این همدلی در ماه مبارک رمضان مشهودتر است.

مرتضوی گفت: بنیاد شهید شهرستان های استان تهران ١٥شهرستان تابع دارد که برخی از شهرستان ها جمعیتی نزدیک به یک میلیون نفر دارند، به همین دلیل شناسایی ایثارگران آسیب پذیر و بخصوص آسیب دیده از ویروس کرونا یک فرآیند طولانی و حساس است.

وی ضمن قدردانی از کادر پزشکی و درمانی کشور گفت: در ماه مبارک رمضان در ادامه این پویش مومنانه فعالیت های فرهنگی، نام و تمثال شهدای مدافع سلامت در کنار این بسته ها توزیع می شود.

به گزارش ایرنا، ٢٠هزارو ٣١٥ نفر از رزمندگان استان تهران در جنگ تحمیلی به شهادت رسیدند.

به گزارش روز گذشته سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در کشور به ٩٩ هزارو ٩٧٠ بیمار رسیده است و تاکنون ٨٠ هزارو ٤٧٥ نفر از آنها بهبود یافته و از بیمارستان مرخص شده اند. 

دکتر کیانوش جهانپور افزود: مجموع جان باختگان مبتلا به ویروس کرونا تا روز گذشته شش هزارو ٣٤٠ نفر بوده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.