حسن فراهانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مرحله نخست پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر استان تهران، روز جمعه ۲۳ خرداد با حضور اعضا و داوطلبان فعال این جمعیت با رعایت و حفظ فاصله گذاری اجتماعی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر یک نهاد داوطلب محور است و داوطلبان در تصمیم گیری‌ها و عملکرد آن نقش اساسی دارند، تصریح کرد: مجامع هلال احمر بستری مهم و فرصتی برای ایفای نقش تصمیم ساز اعضا و داوطلبان در جمعیت هلال احمر است.

این مقام مسئول افزود: در مرحله نخست این انتخابات از هر شعبه چهار نفر به عنوان عضو شورای اجرایی و یک نفر به عنوان بازرس برگزیده و به ستاد انتخابات استان معرفی می شوند.

فراهانی از ثبت نام کاندیداهای شورای اجرایی و بازرسی مجامع جمعیت هلال احمر شهرستان شمیرانات خبر داد و گفت: کاندیداهای واجد شرایط می توانند تا 17 اردیبهشت ماه با مراجعه به جمعیت هلال احمرشمیرانات ثبت نام کنند .

رئیس هلال احمر شمیرانات خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه انتخابات از اصول مهم جمعیت هلال احمر است و جایگاهی مهم و تاثیرگذار در روند فعالیت‌ها و تصمیم‌گیری‌های این جمعیت دارد از اعضا و داوطلبان فعال جمعیت هلال‌احمر شهرستان شمیرانات به شرکت در این انتخابات دعوت به عمل می آید.

شهرستان شمیرانات در شمال و شمال شرقی پایتخت واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.