"سعید محمد" فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء (ص)  عصر شنبه در حاشیه بازدید از آمادگاه سپاسد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: قرارگاه خاتم الانبیاء یک مجموعه مهندسی است اما با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور تلاش کردیم که گوشه‌ای از کار را بگیریم به همین دلیل طبق برنامه‌ریزی روزانه ۵۳ هزار عدد ماسک در پایگاه‌های این قرارگاه تولید و توزیع شد.

وی با بیان اینکه روزانه ۲۱۰۰ عدد کاور و لباس محافظتی برای کادردرمانی تولید کردیم افزود: حدود ۲۵ هزار بسته معیشتی در سراسر کشور و استان های مختلف بین افراد محروم توزیع کردیم که البته هنوز هم در حال توزیع است و در کنار آن حدود ۸۰ هزار بسته بهداشتی تامین و توزیع شد.

فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) گفت: در تهران هم به صورت ویژه در ۳۵۴ محله تهران حمایت مالی انجام شد که جبهه مردمی مدافعان سلامت بتوانند به بحران زدگان کرونا خدمت رسانی کنند.  

وی با اشاره به دستور رهبر معظم انقلاب درخصوص کمک مومنانه در ایام ماه مبارک رمضان نیز یادآورشد: در کاری مشترک با کمیته امداد امام خمینی (ره) روزانه ۹ هزار پرس غذای گرم در یکی از محل‌های قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) طبخ و در استان‌های البرز و تهران توزیع می شود. البته قرارگاه در استان قم هم روزانه ۱۰۰۰ عدد پرس غذا تهیه و توزیع می کند.

محمد یادآور شد: این امکان برای قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) وجود دارد که با توجه به این که در همه استان‌های کشور کارگاه و امکانات پخت و پز دارد اگر نیاز باشد با کمک کمیته امداد می تواند این کار را توسعه داده و در سایر استان‌ها این خدمات را داشته باشد.

وی درخصوص تامین هزینه‌های پخت غذای گرم روزانه در ماه مبارک رمضان گفت: ۷۰ درصد مواد اولیه توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) و ۳۰ درصد توسط قرارگاه تامین می شود که البته پخت و توزیع نیز با مجموعه قرارگاه است که این کار تا پایان ماه رمضان ادامه داد.

سعید محمد فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) و مرتضی بختیاری رییس کمیته امداد خمینی (ره) عصر امروز شنبه از محل پخت روزانه ۹ هزار پرس غذای گرم بازدید کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.