ابراهیم ذوالفقاریان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به شرایط موجود و رعایت دستورالعمل های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مبنی بر عدم شکل گیری هرگونه اجتماع مردمی، طرح «هم سفره» به نام حضرت ولی عصر (عج) در کمیته امداد راه اندازی شده است.

وی خاطرنشان کرد: طرح «هم سفره»   همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان در مساجد شهرری آغاز  طی آن ۲۰ هزار غذای گرم به ارزش ۲ میلیارد ریال در میان نیازمندان و خانواده های آسیب دیده از کرونا توزیع می شود.

 ذوالفقاریان با بیان اینکه طرح «هم سفره»  با حمایت و همکاری خیرین جنوب تهران و برخی دستگاه ها دولتی طی ایام ماه مبارک رمضان اجرا می شود، اظهار داشت: توزیع و پخش غذای گرم در بین نیازمندان با همکاری دانشگاه های علوم پزشکی، پایگاه های بسیج، برخی نهادهای دولتی و خیرین انجام می گیرد.

وی ادامه داد: طرح «هم سفره»   بخشی از رزمایش ملی بخشش ایرانیان است که در آن پیش بینی می شود ۲۰ هزار پرس غذای گرم طی ماه مبارک رمضان طبخ و در میان افراد نیازمند جنوب تهران توزیع شود همچنین در صورت نیاز قابلیت افزایش ظرفیت آن نیز وجود دارد.

به گزارش ایرنا، کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان ری در حال حاضر بیش از ۶ هزار و ۵۰ نفر مددجو را در قالب ۲۹ هزار خانوار تحت پوشش خود قرار داده است، امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و تعطیلی بسیاری از کسب و کارها رسیدگی به افراد نیازمند طی ماه رمضان در قالب طرح همسفره از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی درحدود یک میلیون نفر دارای چهار شهر شهرری، باقرشهر، کهریزک و حسن آباد و چهار بخش مرکزی، کهریزک، فشاپویه، خاوران و قلعه نو است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.