به گزارش ایرنا طرح یاد شده روز یکشنبه به دویست و نهمین جلسه شورای شهر از سوی «مجید فراهانی» عضو کمیسیون  برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران ایران ارائه شد.

فراهانی در تشریح این طرح گفت: لازم است تسهیلات در اختیار کسانی که در حوزه کرونا آسیب دیده اند، قرار گیرد.

وی افزود: در این طرح پیشنهاد دادیم تا افزایش بهره برداری تا زمانی که ستاد کرونا تعطیل اعلام می‌کند انجام شود و زمان بهره برداری به قرار دادها اضافه شود.

فراهانی ادامه داد: همچنین بر اساس مصوبه هیات وزیران پیشنهاداتی در خصوص تخفیف عوارض کسب و پیشه و بهای خدمات را پیشنهاد دادیم.

عضوشورای تهران افزود: عوارض کسب و پیشه اگر تا پایان خرداد ماه پرداخت شود، ۱۰درصد و اگر تا پایان اردیبهشت ماه، پرداخت شود، شامل ۱۵ درصد تخفیف شوند.

وی با بیان اینکه این طرح مفصل است و موارد زیادی را شامل می شود افزود: یکی از موارد این است که پس از کرونا مراکز تفریحی و ورزشی که از کرونا آسیب دیدند بتوانند تا ۳بامداد باز باشند تا جمعیت توزیع شوند و بخشی از خسارت جبران شود.

به گزارش ایرنا؛ در نهایت اعضای شورای اسلامی شهر تهران با ۱۷ رای طرح یک فوریت  «تسهیلات تشویقی حمایت از اقتصاد شهری و جهش تولید در برابر آسیب های ناشی ازشیوع ویروس کرونا درشهر تهران» را تصویب و برای بررسی به کمیسیون های تخصصی ارجاع دادند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.