محمدعلی رحیمی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور، جهادگران افغانستانی در راستای حمایت از کادر درمانی و پزشکان و بیمارستانها  اقدام به تولید گان و کلاه کرده اند.
وی افزود: مقابله با شیوع ویروس کرونا در کشور با همراهی و همکاری همگان میسر می شود تا بتوان از این شرایط بحرانی عبور کرد.
مسئول دارالقران هیئت قمر بنی هاشم در شهرری عنوان کرد: ۵۰ نفر از اعضای هیات قمر بنی هاشم در روستای عماداور و هیات فاطمه الزهرا (س ) در گلحصار شهرری و با همکاری ونظارت دفتر ایت الله فاضلی بهسودی (حفظه الله )از شنبه هفته گذشته نسبت به تولید لوازم مورد نیاز بیمارستانی اقداماتی را آغاز کرده است.
وی خاطر نشان کرد: کادر درمانی و پزشکان بیمارستان ها از زمان شیوع ویروس کرونا، خدمات بسیاری را به بیماران کرونایی ارائه کرده اند.
این تبعه کشور افغانستان اظهار داشت: از اینکه رییس جمهوری اسلامی ایران اعلام کردند که پذیرش و مداوای مهاجرین افغانستانی رایگان صورت بگیرد بسیار خوشحال شدیم و از دکتر روحانی نهایت تشکر وسپاس را داریم .
وی گفت: ملت افغانستان و مهاجرین همواره در کنار ملت شریف ایران بوده و خواهند بود ، چرا که ما وجوه مشترک فرهنگی، دینی و زبانی با ملت بزرگ ایران داریم. 
رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز اعلام کرد: تاکنون ۷۳ هزار و ۳۰۳ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۱۱۱ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، موارد فوت ناشی از این ویروس به ۴۵۸۵ نفر رسیده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.