به گزارش خبرنگار مهر، محمد تقی‌زاده، صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نکاتی در خصوص تخریب اراضی مهم است که کاربری آن را قانون تعیین می‌کند و مالکین اراضی مسکونی حق ندارند به اراضی کشاورزی و مسکونی را به تجاری تبدیل کنند چرا که در این صورت اراضی مشکل داشته و قانونی نیستند و تخریب خواهد شد و توصیه می‌کنیم که افراد از خرد کردن اراضی کشاورزی خودداری کنند.

دادستان دماوند بیان داشت: دستگاه قضائی در عملکرد خود به تخلف نگاه می‌کند نه به فرد؛ با نگاه به آمار تخریب‌ها طی دو ماه گذشته می‌توان مشاهده کرد که نسبت به تخریب زمین‌ها و ساخت و سازهای غیرمجاز افراد صاحب نفوذ نیز اقدام شده است.

وی با اشاره به اینکه در اجرای قانون هیچ تبعیضی بین افراد بومی، غیربومی، با نفوذ یا بی نفوذ و هیچ فرد دیگری در هر مقام و منصب قائل نیستیم گفت: پرونده فساد تعدادی از ادارات شهرستان که شایعه دستگیر کردن ۵۰ نفر مطرح بود، مسکوت نمانده است.

تقی زاده افزود: این پرونده در دست رسیدگی است اما با توجه به معذوریت‌های دستگاه قضائی، امکان افشای اطلاعات دقیق افراد نیست و نمی‌توانیم به اسامی این افراد اشاره کنیم و تعداد متخلفان ممکن است بیشتر یا کمتر از ۵۰ نفر باشد بنابراین تعداد دقیق آنها را نمی‌توانیم ذکر کنیم، اما پرونده مسکوت نیست و با جدیت و سرعت و قاطعیت در دست پیگیری است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.