به گزارش خبرنگار مهر، حشمت الله عسگری ظهر چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با اشاره به مشکلات صنعتگران در استان تهران اظهار داشت: در سال جهش تولید تلاش می‌کنیم تا مشکلات پیش‌روی صنعتگران را رفع و در این راستا از تمام ظرفیت‌های قانونی به نفع صنعتگران استفاده خواهد شد.

عسگری با بیان اینکه ۶۰ تا ۷۰ درصد فعالیت‌های اقتصادی استان تهران در بخش خدمات است افزود: تقویت بخش خدمات اثر مؤثری در تحرک اقتصاد استان تهران خواهد داشت.

وی در ادامه به شناسنامه‌دار کردن واحدهای صنعتی و تولیدی اشاره کرد و عنوان داشت: شناسایی واحدهای صنعتی کمتر از ظرفیت در این مسیر پیگیری می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران بر هوشمندسازی اقتصاد در استان تهران تاکید کرد و بیان داشت: بکارگیری ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان در بخش‌های اقتصادی راهبرد جدید معاونت اقتصادی استانداری تهران است.

عسگری افزود: از موارد دیگری که نیازمند بهبود است می‌توانیم به مشارکت بانک‌ها در استان تهران جهت ارائه تسهیلات اشتغال اشاره کنیم که این مشارکت در حال حاضر کم است و باید افزایش پیدا کند و در بخش بازار نیز نیازمند تعامل بیش از پیش با اصناف و بخش خصوصی می‌باشیم که این موضوع نیز مد نظر بوده و برای ان تلاش خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1402653
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.