به گزارش روز چهارشنبه مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران، یاسر جعفری در تشریح برنامه‌های عید نیمه شعبان اظهارداشت: امشب (چهارشنبه) ٢٢ نقطه از شهر تهران به مناسبت تولد حضرت ولی‌عصر (عج) از ساعت ٢٠:٣٠ به مدت ٣٠ دقیقه نورافشانی می‌شود.

وی گفت: میدان‌های ولی‌عصر(عج)، امام حسین(ع)، هفت تیر، صادقیه، نماز شهر ری، ونک، آزادی، انقلاب، جمهوری، شهیدطهرانی مقدم (کاج)، راه آهن، ابوذر، الغدیر، خراسان، بسیج، باغ موزه قصر، بوستان قیطریه، دریاچه خلیج فارس، برج میلاد، بوستان ولایت، فلکه اول خزانه و شهرک اکباتان از جمله این نقاط هستند.

جعفری با اشاره به تاکید بر استمرار پویش در خانه بمانیم و تلاش برای پوشش مجازی نورافشانی‌ها افزود: این نورافشانی‌ها در تمامی نقاط جغرافیایی تهران شامل شمال، شرق، غرب، جنوب و مرکز انجام می‌شود.

معاون فنی و طرح‌های شهری سازمان زیباسازی شهر تهران با بیان اینکه خیابان حضرت ولی‌عصر(عج) برای نخستین بار به مناسبت عید نیمه شعبان از میدان راه آهن تا پارک‌وی آذین‌بندی شده است، اظهارداشت: این خیابان به طول ١۶ کیلومتر با سقف نوری و ریسه آذین‌بندی شده که در نوع خود کار جدیدی محسوب می‌شود.

وی، اجرای ویدیو مپینگ(نورپردازی سه بعدی) ‌ در برج آزادی را از دیگر برنامه‌های شهرداری تهران عنوان کرد و گفت: این طرح با موضوع شادمانی به مناسبت میلاد حضرت ولی‌عصر(عج) از ساعت ٢٠:٣٠ چهارشنبه اجرا می‌شود و تا پاسی از شب ادامه دارد.

جعفری با اشاره به اجرای لیزر شو با اسامی حضرت ولی‌عصر(عج) در سه نقطه تهران توضیح داد: این طرح در برج میلاد، میدان‌های صادقیه و انقلاب اجرا می‌شود و تا پاسی از شب ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.