رشید اسدپور روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های ورامین و قرچک طی روزهای اخیر ضمن اجرای طرح ضدعفونی و گندزدایی آرامستان‌ها، نسبت به توزیع برشورهای اطلاع‌رسانی بین مردم اقدام کرده است.
وی گفت: با توجه به این که شهرستان‌های ورامین و قرچک افتخار میزبانی از چندین امامزاده جلیل‌القدر را داشته و در صحن تمامی این امامزادگان، اموات مسلمین دفن شده‌اند، همواره تعداد زیادی از زوار و مردم برای زیارت ایشان و نیز قرائت فاتحه برای اموات، به این اماکن مقدس عزیمت می‌کنند که برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، از امروز درب تمامی این اماکن بسته شده و از حضور افراد ممانعت به عمل می‌آید.
وی افزود: درب امامزاده قاسم، امامزاده یحیی، امامزاده سیدفتح‌الله و امامزاده شاهزاده محمد و امامزاده حسین رضا(ع) ورامین از امروز مسدود شده است.
اسدپور گفت: همچنین به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، درب‌های امامزاده بی‌بی زبیده زیباشهر، امامزاده ابراهیم ولی آباد و امامزاده عبدالله داودآباد قرچک تا اطلاع ثانونی مسدود شده است.
وی از مردم خواست تا با همراهی مسئولان، از حضور در این اماکن متبرکه خودداری کرده و آئین شب‌جمعه آخر سال را به قرائت فاتحه از دور برای تمامی درگذشتگان به جای آورند.
شهرستان‌های ورامین و قرچک در جنوب شرق تهران واقع شده‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.