محمدرضا عارف روز شنبه در آئین افتتاح ۵۵ پروژه شهری منطقه ۲۲ شهرداری تهران افزود: حضور مردم در انتخابات مسئولیت را چند برابر می کند تا بیش از پیش مسئولان برای مردم تلاش کنند.

عارف یادآور شد: این مراسم افتتاح قرار بود ۶ هفته پیش برگزار شود و من  نیز می خواستم در آن جلسه گزارشی از عملکرد نمایندگان تهران بدهم اما امروز دیگر به دلیل هفته تبلیغات چیزی نمی گویم تا کسی از آن به عنوان سو استفاده تلقی نکند.

نماینده مردم تهران تاکید کرد: یکی از کارهای خوب مجلس دهم تاسیس چهار دفتر در ۴ شهرستان نظیر پردیس، اسلامشهر و شهرری بود که موجب پیگیری بهتر مطالبات مردم شد.


وی ادامه داد: امیدوارم نتیجه این انتخابات موجب داشتن مجلسی پربارتر از گذشته شود و بتوانیم بیش از پیش در جهت پیشرفت کشور قدم برداریم.


عارف در مورد منطقه ۲۲ شهرداری تهران نیز گفت: به منطقه ۲۲ نگاهی فرامنطقه ای می شود و این منطقه برای گذران اوقات فراغت مردم شهر تهران مناسب است.

عارف با تقدیر از شهردار تهران که در جهت برنامه راهبردی تعیین شده برای شهر تهران قدم برمی دارد گفت: برای مثال در حوزه ساماندهی بدهی های شهر تهران قدم مثبتی برداشته شد هرچند که من امروز قصد اعلام رقم و عدد ندارم.


وی ادامه داد: امروز باید شهردار تهران گزارش کاملی از اقداماتی که برای پایتخت انجام داده به مردم ارایه کند تا مردم بهتر از پیش به کارهای صورت گرفته آشنایی پیدا کنند.

عارف در خصوص لزوم اتصال متروی تهران به شهرستان های اطراف نیز گفت: خوشبختانه در این زمینه اقدامات مناسبی انجام شده و امروز می توانیم این را بگوییم که کارهای ابتدایی آن انجام گرفته و این امر در آینده محقق می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.