سرگرد حامد حمزه‌خانی، شامگاه چهارشنبه در آیین تجلیل و تکریم از نخبگان علمی بسیجی شهرستان پردیس اظهار داشت: بسیج ارگان‌های شهرستان پردیس ظرفیت خوبی در رشته های پزشکی، حقوق، هنر دارد و با استفاده از این ظرفیت، برای حمایت از نخبه‌های تحصیلی برای کسب رتبه‌های بالای تحصیلی برنامه‌ریزی کردیم.

وی از آغاز فعالیت بسیج هنرمندان شهرستان خبرداد و افزود: برگزاری کلاس‌های فن بیان، بازیگری، موسیقی با به‌ کارگیری اساتید مجرب در دست اقدام و اجرا است و به زودی در خصوص برگزاری کلاس‌ها اطلاع رسانی خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان پردیس با بیان اینکه برخی از جوانان با فضای نا امیدی در دانشگاه مواجه می شوند، خاطرنشان کرد: آشنایی جوانان با نخبه‌ها و بازدید از اماکن و تاسیات علمی کشور در امیدافزایی جوانان برای تلاش بیشتر و کسب رتبه های علمی تاثیرگذار خواهد بود.

حمزه خانی گفت: بنا بر منویات مقام معظم رهبری همه مردم به ویژه جوانان در گام دوم انقلاب بار سنگین مسئولیت را بر دوش دارند و در این راستا به کار و تلاش جهادی برای ایجاد بستر مناسب برای ارتقا رتبه علمی جوانان نیاز داریم.

در پایان مراسم از دانش آموزان بسیجی نخبه شهرستان که در رشته‌های حقوق دانشگاه تهران، مدریریت بازرگانی دانشگاه شهید بهشتی، مهندسی نفت دانشگاه تهران، مهندسی کامپیوتر دانشگاه خوارزمی مهندسی مکانیک دانشگاه خواجه نصیر، مهندسی صنایع دانشگاه الزهرا (س)  پذیرفته شدند، توسط ناحیه مقاومت سپاه و بسیج دانش‌آموزی این شهرستان با اهدای لوح تقدیر شد.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.