حجت الاسلام یحیی صالح نیا در نماز جمعه کن اظهار داشت: اگر همه به هم دروغ بگویند یا درصدد بهره کشی باشند کارها گره می خورد.

وی افزود: امنیّت، سلامت و معیشت مردم سه مقوله طولی و مهم است که به ترتیب از اهمیّت برخورداربوده است ولی جای همدیگر را نخواهند گرفت.

امام جمعه کن با اشاره به این که درباره امنیّت از همه نهادهای مسئول که  مقتدرانه جلوی استکبار ایستاده اند قدردانی می کنیم گفت: مردم محور اصلی مولّفه امنیّت هستند و ۹ دی یکی از صدها جلوه تماشایی بصیرت مردم در طول تاریخ انقلاب بود.

صالح نیا ادامه داد: مردم فهیم در سه فتنه ۷۸، ۸۸ و ۹۸ نشان دادند به پختگی کافی سیاسی رسیده اند و دشمن نمی تواند سوار احساسات و عواطف آنها شود.

وی با بیان این که برخی از مسائل در حوزه سلامت مردم اشکال دارد گفت: یک مورد همین عقب ماندن در حوزه فن آوری است که بسیاری از مشکلات با دولت الکترونیک حل می شود به گونه ای که دولت الکترونیک برای مدارس در زمستان نیز می تواند برنامه داشته باشد.

امام جمعه کن خاطر نشان کرد: یکی دیگر از عیب ها بی بهره بودن عموم مردم به خاطر سیاست های غلط از طبّ ایرانی و اسلامی است که  بهره گیری از طبّ سنّتی و اسلامی که مبتنی بر پیشگیری است نه درمان.

وی ابراز تاسف کرد:  برخی از همین دکترها که ۴۰ تومن حق ویزیت نقدی می گیرند و کارت خوان نصب نمی کنند و عمل های غیر ضروری گران قیمت انجام می دهند این حرفها را به تمسخر می گیرند ولی این حرفها واقعیّت دارد.

صالح نیا با تاکید بر این که معیشت مردم محور است گفت: دولتی موفق است که مردم را پای کار معیشت بیاورد.

وی تصریح کرد: از سر گور برجام بلند شوید و خودتان را در چاه FATF نیندازید و همین بس که پمپئو وزیر خارجه آمریکا  می گوید در هر حال تحریم های ایران را بر نخواهیم داشت.

وی گفت:  اجرای FATF  و لو دادن کانال‌های ایران برای دور زدن تحریم‌ها هدیه بزرگ کریسمس ابلهان سیاسی داخلی به مستکبرین، مشرکان و منافقین خارجی است.

امام جمعه کن خاطر نشان کرد: دولت باید به مردم و استفاده از پتانسیل فراوان محور مقاومت بچسبد دشمنان حتی سرنگ انسولین را به بیماران دیابتی ما ندادند ولی در این مدت کوتاه جوانان ایرانی آن را تولید کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.