به گزارش ایرنا، محسن حاجی میرزایی روز سه‌شنبه در حاشیه آیین افتتاح همزمان حدود ۲ هزار پروژه آموزشی کشور و ۱۰ هزار کلاس جدید درس به صورت ویدئو کنفرانس در شهرستان دماوند در جمع خبرنگاران اظهارداشت: حتی اگر تصویب طرح رتبه‌بندی معلمان مدتی به طول بینجامد هم، این طرح از اول مهر امسال برای معلمان اعمال می‌شود.

به گزارش ایرنا، وزیر آموزش و پرورش سوم مهر امسال نیز در نشست خبری خود درباره طرح رتبه بندی معلمان اظهارداشت: امسال دولت در بودجه سال ۹۸ برای اجرای رتبه بندی معلمان ۲ هزار میلیارد تومان اختصاص داده است و برای اینکه کیفیت این رتبه بندی چگونه اجرا شود و معلمان چگونه رتبه بندی شوند، آیین نامه ای تدوین شده است که معلمان در پنج رتبه متناسب با تحصیلات، تجربیات و صلاحیت های تخصصی و حرفه ای رتبه بندی می شوند و هر رتبه امتیازی دارد.

حاجی میرزایی گفت: آیین نامه طرح رتبه بندی معلمان در دستور کار کمیسیون اجتماعی دولت قرار دارد که فکر می کنم در دو تا سه هفته آینده به صحت دولت برود و پس از تصویب دولت اجرایی خواهد شد.

وی افزود: ممکن است این فرایند تصویب دولت چند هفته ای طول بکشد اما اجرای رتبه بندی و اعمال این ضریب ها حتی اگر در آبان یا آذرماه به تصویب برسد، از اول مهر ۹۸ خواهد بود.

به گزارش ایرنا مراسم افتتاح ۱۰ هزار کلاس درس جدید امروز با حضور معاون اول رئیس جمهوری برگزار شد.

تهرام/۷۲۴۵/ ۱۰۰۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.